• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hyperhonta!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tkay
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tkay

New member
En tiedä onko tämä jo wanha, mutta huisaa (jopa puistattavaa) muotoilua tarjoavat Hontavisionäärit silmiemme iloksi/-tuskaksi.. No, kukin muodostakoon oman mielipiteensä:

Honda Xaxis

xaxis-vr.jpg

xaxis-hl.jpg

Kyllä mä voisin tuollaisen ottaa. Tosin katteiden puute ei aerodynamiikan kannalta ole parasta
tounge.gif
.

Ensimmainen edes siedettavan nakoinen kapistus kun hondalta tulee
wink.gif
Tyylia, kaunista, erilaista..

En tosin haluaisi, pikavilkaisulla isoja teknisia puutteita minun makuun
smile_org.gif

On muuten jo 2001 esitelty viritys. Toiminut ulkomuodon perusteella inspiraationlähteenä varmaan monelle nykyiselle kyykylle..

Kyllä tuo tuskan puolelle menee ja aika pahasti
blush.gif
mutta onneksi on hontalla muitakin vaihtoehtoja
biggrin.gif

Noita konseptejahan putoilee 3D-graffalla vähän väliä.. harvat päätyy tuotantoon asti.

On tossa sentään V-kone
wink.gif

apsoluuttisesti EI!! Liikaa rompetta ja härpäkettä...ns.Reflexiputkiram-airhässäkkä. Ja ei tuollakaan vielä mennä 4-tietä koloisemmilla tiellä....

Ensimmainen edes siedettavan nakoinen kapistus kun hondalta tulee  
wink.gif
Tyylia, kaunista, erilaista..
Hyi, kuinka ex-savolainen voi edes tykätä tuon näköisestä kapistuksesta, olis edes moottoripyörän näköinen...

eek.gif
Tassa yhteydessa jos kovin ilkea osi, voisi alkaa kysella miten savolainen voi tykata panin kaltaisesta sohvasta
wink.gif

Makunsa kullakin sanoi koira ku muniaan nuoli..
tounge.gif

Sivulaukut ja suojaava kate ei tee siitä vielä sohvaa, sun täytyy kuule käydä moposhowssa kokeilee istumassa panissa niin huomaat sen...
tounge.gif
Ei muuten tarvii
biggrin.gif

Ja minun makuun jos mopo painaa kuivana 113kg enemman ja on 20cm pidempi, niin kylla se sohva on
biggrin.gif
Mie tykkaan pienista..mopoista
wink.gif

(kun ei tuosta moottoristakaan ole tarvinnut tinkia vaikka koko on pienempi..)

Palatakseni tuohon Hondaan, niin komia on! Varsinkin tuo "etuhaarukka" on aika helvetin maukkaan näkönen samoin etujarrusatulan sijotus. Harmi kun ei oo kuvaa toiselta puolelta...

Ja minun makuun jos mopo painaa kuivana 113kg enemman ja on 20cm pidempi, niin kylla se sohva on  
biggrin.gif
Mie tykkaan pienista..mopoista  
wink.gif
Kokeileppa joskus ihan piruuttasi jotain suurempaa jakojesi väliin...
Eräs ystävättäreni aikoinaan totesi; koolla ei ole mitään merkitystä, kunhan se on pitkä ja paksu. *hymiö*
Isompaa mopoa on kokeiltu, en tykanny, toi on akrobaattisempi
tounge.gif

Ja erikseen oli kylla mainittu, etta mopoista
biggrin.gif

Back