Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puhut vähän mutta asiaa!Ottakaas vähän rauhallisemmin, ei perkele voi olla kenelläkään pipo noin kireellä, että ne häiritsisi. Tuo eloa tekstiin!![]()
nyt on vuosi 2006! not 1940..![]()
Hyvin hyppii ja läpsii vielä. Onpahan browserilla ladattavaa ja renderöitävää sekä tcp-pinolla hommia :)Jep, näin näyttäisi olevan. Kuvat kyllä muuttuvat linkeiksi, eli tuo toimii nyt ainakin mun mielestä juuri niin kuin ei pitäisi.
Joo mutta kyllä noita saisi olla lisää erilaisia,keskari puuttuu kokonaan,samoin kuin pilahymiöt virkamiehestä.. ja mitään seksiin viittaavaakaan en panisi pahakseni..Turpiinvetohymiö (loppuuhammaspesut) on kyllä tarpeen . Aina pistää ainakin mun suun hymyyn!![]()
![]()
Luenko mä jotain eri foorumia?Eikö tällaiseen asiapitoiseen tekstiin perustuvalla foorumille.......
Samaa mieltä... Kyl noi jopa selventää kirjoittajan tekstiä jos niitä käyttää oikein...Hehee.. Hymiöitä pitää olla. Kun täällä ei kuule äänenpainoa tai näe ilmeitä, niin hymiöillä pystyy ilmaiseen paljon. Ei niitkä saa tietty liikaa olla, mut sopivasti.![]()
Joo mutta kyllä noita saisi olla lisää erilaisia,keskari puuttuu kokonaan,samoin kuin pilahymiöt virkamiehestä.. ja mitään seksiin viittaavaakaan en panisi pahakseni..![]()