Itsellä myös kypärän hankinta edessä. Olen siitä poikkeuksellinen, että vaikka ikää jo on niin ensimmäistä kypärää olen hankkimassa. Silmälasien takia pitäisi olla avattava.
Kaverin Schuberth C3 Basicilla (L) ajelin syksyllä muutaman pidemmän taipaleen (oli sopivan muotoinen ja hyvä päässä, mutta ilmanvaihto oli kyllä heikko eikä jaksaisi jatkuvasti leikkiä visiirin kanssa) ja yritin käydä testailemassa muita pottia alan liikkeissä, mutta en oikein päässyt yksimielisyyteen itseni kanssa mikä olisi sopiva.
Nettilegendan mukaan C3 Pro, C4 basic ja C4 Pro olisi taas ihan eri mallisia. Osaako tähä joku sanoa varmempaa? Mikä näistä uudemmista Schubertheistä olisi tuon C3 kanssa samaa muotoa, kerran se itselle tuntuu sopivan. Tarkoituksena olisi myös laittaa kypäräpuhelin, joten sillä olen näitä schumeja katsellut kun niihin saa näppärästi nuo integroidut Senat.
Schuberthin sivuilta ei vastausta bongautunut eikä youtuben testivideoistakaan. Schuberthing asiakaspalautelomake ei edes toiminut, kun yritin sieltä suoraan tätä kysyä.
Vinkkejä / neuvoja?