Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monenlaista takkia on tullut koeteltua ja ainakin jos olet varreltasi pitkä mutta sopusuhtainen muuten niin Richan:n takkeja suosittelen. Sweepeissä ei ole lantionkiristys yhtä hyvin hoidettu eikä muutenkaan tunnu yhtä laadukkaalta.Vähän lisäystä valinatkriteereihin. Rotsin ei tarvitse olla "Race henkinen". Itse ajelen custom mopolla.
Hintatasoltaan ja kaiketi tyyliltäänkin samaan haarukkaan osunevat myös Halvarssonsin nahat.Monenlaista takkia on tullut koeteltua ja ainakin jos olet varreltasi pitkä mutta sopusuhtainen muuten niin Richan:n takkeja suosittelen. Sweepeissä ei ole lantionkiristys yhtä hyvin hoidettu eikä muutenkaan tunnu yhtä laadukkaalta.Vähän lisäystä valinatkriteereihin. Rotsin ei tarvitse olla "Race henkinen". Itse ajelen custom mopolla.
Vähän retrompaa: http://www.reliatec.com/SHOP/img/Richa-Daytona.jpg
Paitsi että ainakaan President-mallissa ei ollut irroitettavaa vuorta eikä kyllä ollut siinä toisessakaan mallissa jota paikallisella kauppiaalla kokeilin. Mutta hyviä takkeja muuten.Hintatasoltaan ja kaiketi tyyliltäänkin samaan haarukkaan osunevat myös Halvarssonsin nahat.
Auts, tuo kriteeri jäikin noteeraamatta. Eipä noista tosiaan taida löytyä irtovuorausta yhdestäkään mallista.Paitsi että ainakaan President-mallissa ei ollut irroitettavaa vuorta eikä kyllä ollut siinä toisessakaan mallissa jota paikallisella kauppiaalla kokeilin. Mutta hyviä takkeja muuten.Hintatasoltaan ja kaiketi tyyliltäänkin samaan haarukkaan osunevat myös Halvarssonsin nahat.
Ei ole käyttökokemusta alkup.kysyjän nimeämästä takista, koska jäi sopimattomana ostamatta. Nimittäin juuri tuota Richan Fazeria sinisenä lähdin mp-näyttelystä sovittelemaan ostettavaksi. Mutta kun satun omaamaan hartiatkin ja sen lisäksi pitkät kädet, niin ei sitten millään saanut siitä kyllä mieleistä kokoa.Auts, tuo kriteeri jäikin noteeraamatta. Eipä noista tosiaan taida löytyä irtovuorausta yhdestäkään mallista.Paitsi että ainakaan President-mallissa ei ollut irroitettavaa vuorta eikä kyllä ollut siinä toisessakaan mallissa jota paikallisella kauppiaalla kokeilin. Mutta hyviä takkeja muuten.Hintatasoltaan ja kaiketi tyyliltäänkin samaan haarukkaan osunevat myös Halvarssonsin nahat.
Olisiko tuommoinen Forcefield Shirt mitään?Kun nyt niistä suojista alkuperäinen kysyjä kyselin niin itse olen päättänyt ostaa Dainesen Jacket Wave3 suojatakin. Siinä on kaikki suojat paidassa kiinni ja ovat ainakin minulle luottamusta herättävän näköiset. Riisun sitten Mandan-takistani ne vakiosuojat pois. Minun ajoni ovat sellaisia, että niissä ei tuollaisen suojustakin käytöstä ole kohtuutonta vaivaa (en aja kovin usein sellaisia lyhyitä pikkupyrähdyksiä, vaan pääsääntöisesti työmatkoja paikoista toisiin). Samalla nahkatakista tulee miellyttävämpi käyttää muuten kuin ajaessa.
Mielenkiintoa herättävä vaihtoehto. Hintakin edullisempi. Mutta tosiaan, ei taida olla millään liikkeellä edustuksessa, jotta pääsisi sovittamaan?Olisiko tuommoinen Forcefield Shirt mitään?Kun nyt niistä suojista alkuperäinen kysyjä kyselin niin itse olen päättänyt ostaa Dainesen Jacket Wave3 suojatakin. Siinä on kaikki suojat paidassa kiinni ja ovat ainakin minulle luottamusta herättävän näköiset. Riisun sitten Mandan-takistani ne vakiosuojat pois. Minun ajoni ovat sellaisia, että niissä ei tuollaisen suojustakin käytöstä ole kohtuutonta vaivaa (en aja kovin usein sellaisia lyhyitä pikkupyrähdyksiä, vaan pääsääntöisesti työmatkoja paikoista toisiin). Samalla nahkatakista tulee miellyttävämpi käyttää muuten kuin ajaessa.
http://www.mc-lifestyle.com/ajovaruste/10814/
Siihen sitten testivoittaja selkäsuoja päälle:
http://www.mc-lifestyle.com/ajovaruste/10795/
niin on muutakin kuin luottamusta herättävän näköinen. Sitten kun tuo paita on väännetty coolmaxista, niin se on viileä helteelläkin. Toiseksi se on paita vetoketjulla, eli sen pukee 10 sekunnissa päälle...
Btw. jos jotakin kiinnostaa nähdä livenä Forcefieldin selkäsuoja, niin olen menossa hymyilevän motoristin kevätpäivälle lauantaina.
Huomenna keskustelen muutaman jälleenmyynti ehdokkaan kanssa Tampereella ja Jyväskylässä. Kyllä sinne PK-seudullekkin tulee kuukauden sisällä jälleenmyyjiä.Minuakin kiinnostaisi nuo Forcefieldit, sääli ettei niitä näytä pääsevän hypistelemään ennen ostoa täällä pk-seudulla...
Laita ihmeessä jotain viestiä, vaikka privaakin tulemaan, jos saat Jyväskyläänkin edustuksen.Huomenna keskustelen muutaman jälleenmyynti ehdokkaan kanssa Tampereella ja Jyväskylässä. Kyllä sinne PK-seudullekkin tulee kuukauden sisällä jälleenmyyjiä.
Ymmärsit oikein, eli paitaan ei voi selkäsuojaa kiinnittää, mutta paidan mitoituksessa on selkäsuoja huomioitu. Olka- ja kyynärsuojan lisäksi siinä on pienet rintasuojat. Yhdistelmälle tulee hintaa 314 € + 10 toimituskulut.Mielenkiintoa herättävä vaihtoehto. Hintakin edullisempi. Mutta tosiaan, ei taida olla millään liikkeellä edustuksessa, jotta pääsisi sovittamaan?Olisiko tuommoinen Forcefield Shirt mitään?Kun nyt niistä suojista alkuperäinen kysyjä kyselin niin itse olen päättänyt ostaa Dainesen Jacket Wave3 suojatakin. Siinä on kaikki suojat paidassa kiinni ja ovat ainakin minulle luottamusta herättävän näköiset. Riisun sitten Mandan-takistani ne vakiosuojat pois. Minun ajoni ovat sellaisia, että niissä ei tuollaisen suojustakin käytöstä ole kohtuutonta vaivaa (en aja kovin usein sellaisia lyhyitä pikkupyrähdyksiä, vaan pääsääntöisesti työmatkoja paikoista toisiin). Samalla nahkatakista tulee miellyttävämpi käyttää muuten kuin ajaessa.
http://www.mc-lifestyle.com/ajovaruste/10814/
Siihen sitten testivoittaja selkäsuoja päälle:
http://www.mc-lifestyle.com/ajovaruste/10795/
niin on muutakin kuin luottamusta herättävän näköinen. Sitten kun tuo paita on väännetty coolmaxista, niin se on viileä helteelläkin. Toiseksi se on paita vetoketjulla, eli sen pukee 10 sekunnissa päälle...
Btw. jos jotakin kiinnostaa nähdä livenä Forcefieldin selkäsuoja, niin olen menossa hymyilevän motoristin kevätpäivälle lauantaina.
Tuosta nettisaitista kun ei oikein paljoa minulle selviä. Jonkin testin on voittanut. Jostakin syystä olen mieltänyt sen hunajakennorakenteisen alumiiniselkäsuojan aika hyväksi. Mutta mikä näistä nyt sitten olisi hyvä?
Ymmärränkö oikein:
Forcefield shirt suojapaita 195e
pitää sisällään olka- ja kyynärsuojat, muttei selkäpanssaria.
Onko sille Forcefield Sport selkäsuojalle (119e) ko. paidassa jokin paikka/systeemi, jolla sen saisi siihen paitaan kiinni, jotta voisi edelleen pukea päälleen kuin takin vetoketjun sulkemalla? Epäilemättä silti joutuu sen selkäsuojan vyön edestä sulkemaan erikseen, mutta se nyt ei olisi mikään ongelma.
Siis yhteensä 314e + toimituskulut?
Onko Orgin shoppi pois suljettu vaihtoehto? Eturistiriita?Huomenna keskustelen muutaman jälleenmyynti ehdokkaan kanssa Tampereella ja Jyväskylässä. Kyllä sinne PK-seudullekkin tulee kuukauden sisällä jälleenmyyjiä.Minuakin kiinnostaisi nuo Forcefieldit, sääli ettei niitä näytä pääsevän hypistelemään ennen ostoa täällä pk-seudulla...