The Stick New member 22.10.2009 #2 Itsellä tommoset, ihan ookoo tuntuvat olevan Lämpimillä keleillä kyl mieluummin lenkkareissa tai vastaavissa... Itse tykästyin noissa hieman massasta erottuvaan ulkonäköön, ei ole ihan joka jampalla samanlaisia nakkikioskilla
Itsellä tommoset, ihan ookoo tuntuvat olevan Lämpimillä keleillä kyl mieluummin lenkkareissa tai vastaavissa... Itse tykästyin noissa hieman massasta erottuvaan ulkonäköön, ei ole ihan joka jampalla samanlaisia nakkikioskilla
Juha_O New member 22.10.2009 #3 Oon ajanu vajaa 20tkm noilla iconeilla, sopii ainakin mun jalkaan hyvin. Ainut vika mikä niissä on, ne ei pidä vettä
Oon ajanu vajaa 20tkm noilla iconeilla, sopii ainakin mun jalkaan hyvin. Ainut vika mikä niissä on, ne ei pidä vettä
C Cute New member 23.10.2009 #4 Just. Thanks. Poika haluaa nuo joululahjaksi ja niin oli minullakin ajatus, ettei ne ihan ultimatehyvät ole ajokenkinä. Noh, on sillä toiset saappaat sit vesikelille. Mutta suositusten perusteella, ostetaas sit Niin, piti sanoa että kun hinta ei ole paha...$130....
Just. Thanks. Poika haluaa nuo joululahjaksi ja niin oli minullakin ajatus, ettei ne ihan ultimatehyvät ole ajokenkinä. Noh, on sillä toiset saappaat sit vesikelille. Mutta suositusten perusteella, ostetaas sit Niin, piti sanoa että kun hinta ei ole paha...$130....