• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Icon kypärät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dusky
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Dusky

New member
Elikäs onko kellään mitään tietoa minkälaisia nuo Iconin kypärät ovat?Vai ajanko mieluumin pahvilaatikko päässä.Kertokaa esim tuleeko kuuma tai miten istuu päähän

Elikäs onko kellään mitään tietoa minkälaisia nuo Iconin kypärät ovat?Vai ajanko mieluumin pahvilaatikko päässä.Kertokaa esim tuleeko kuuma tai miten istuu päähän
Eiks lahden rikumotor myy myös kypäriä... Taitaa olla ainut paikka mistä saa edes suomesta. En ainakaan oo nähnyt juurikaan liikenteessä kellään

Löytyy niitä tuoltakin. *Kliks*

Uhmakkaan ulkonäön lisäksi, kypärät ovat hyvin istuvia, sekä niiden sisusta on todella paksu ja mukava.

Mitä mahtaa olla materiaali? Muovia vaiko jotain kuitua? IhQ toi pinkki.
biggrin.gif

Mulla on tuo icon skull ja hyvä tuntuu olevan. Tiukka vetää päähän kun siinä on sellainen vähän kireämpi kohta kaulan kohdilla, mutta sen jälkeen istuu ainakin mun päähän todella mukavasti. Hiljainen eikä kummemmin nyi päätä motarillakaan. Irroitettavan poskipalathan tuossa on jos joku siitä jotain ihmeellistä hyötyä löytää. Mä ainakin annan plussat kypärälle
buttrock.gif

Ja hinta oli muuten Rikulla Lahdessa 289e...

Kiitos,täytyykin mennä kokeilemaan
062802moto_prv.gif

Dyneema/Fiberglass composite taitaa olla jotain kuitua

HJC valmistaa kaikki Iconin kypärät, eli mallit / käytettävät materiaalit ovat samoja kuin HJC:n kypärissä ja tietty koot myös. Eli jos HJC:sta tykkää ei Iconin osto varmastikaan kaduta.

Back