suiza 1200
New member
No ei ne varmaan sitten vaihda.
Siisti rotsi mutta itse olen aika samoissa mitoissa kun sinä ja aika hintava se on.
Siisti rotsi mutta itse olen aika samoissa mitoissa kun sinä ja aika hintava se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun tyylistä on kyse niin ei katella hintoja..No ei ne varmaan sitten vaihda.
Jenkeistä tilaaminen keskusteluMitenkäs noihin takkeihin tulee lisämaksuja kun esim jenkeistä tilaa? Tulli varmaan napsauttaa alvia sun muuta päälle?
Suolaiset suomalaiset hinnat. En kyllä maksaisi kuuttasataa euroa rotsista, jonka voi saada niiiiiin paljon halvemmallakin. Mä tilasin Iconin Dead Man's Hand Takin TÄÄLTÄIconii on myös tuolla....
Mitä noita kuolaamaan, tilaa pois vaan ja varsinkin jos lupaavat edullisesti. Postituskulujakin kannattaa hieman vertailla, sillä niissäkin voi olla huomattavia eroja.Perhanan streaksteri...sait minut taas kuolaamaan Iconin kamppeita
Tuossa on muuten pulju joka lupaa myydä samalla hintaa kuin netin halvin.
http://www.bikersdiscounts.com/Scripts/default.asp
Jep, sama balsa mulla. Mutta mulla hihassa oleva Iconin merkki myös musta(parempi mun mielestä).Tuli tarjous Flyin Brians Dealsiltä Icon Motorhead takista:
HI,
If you would be interested in buying directly from us, This is what I can do for you. I would just need your Paypal information so I can send you a money request.
ICON MOTORHEAD LEATHER JACKET BLACK L/LARGE - 256.99
Plus shipping via air parcel post: 59.98
TOTAL: 316.97 USD
Sanokaapas onkos joku saanut vielä halvemman hinnan tolta FBD:ltä ko. takista että tietää jos on vielä varaa tinkiä. Ja toisekseen niin mitenköhän nyt jos tolta ostais eBayn ulkopuolella tuon takin niin ei mahda paljon vakuuksia olla kaupassa eli rahat voi mennä kun ei tehdä kauppaa "virallisesti".
(Kyseessä TÄMÄ takki)
![]()