• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Icon-nahkat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vince TB
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No ei ne varmaan sitten vaihda.
Siisti rotsi mutta itse olen aika samoissa mitoissa kun sinä ja aika hintava se on.

kysyppä varsin että vaihtavatko....itse oon saanut vaidettu niin renkaita kuin ajokamojakin riippumatta siittä mistä maasta ne on hankittu ja renkaat ilman kuittejakin...näin ainakin tampereella..

Juu, messuilla näin Iconin naisten mallia olevan pinkin nahkarotsin. Oli mun mielestä hyvän näkönen, muttei "minun mieheni". Nooh, en minäkään olisi karmeen innokas, jos hän riuhtaisisi päälleen pinkin rotsin ja pyytäisi ajelemaan mukaan  
biggrin.gif

tounge.gif

Täytyy käydä katsasamassa tuolla MC-sport:ssa uudemman kerran...

Onkohan kukaan muu tilannut tuolta FC-moto:sta iconin varusteita (lähinnä takkia) viimeaikoina? Alkaa hieman epäilyttää, kun tammikuun alussa pistin tilauksen menemään, muut kamat tuli reilussa viikossa, mutta takista ei ole vielä mitään havaintoa! Pari viikkoa sitten yritin asiaa sähköpostitse tiedustella, mutta ei ole vastausta kuulunut!
Onneksi maksutapana on postiennakko, joten ei tässä sinänsä mitään paniikkia ole, mutta ärsyttää tietämättömyys siitä, että saanko koko takkia kesään mennessä...  
confused_orig.gif

No niin...tänään oli se suuri päivä kun Iconin nahkatakki tipahti postiluukusta...toimitusaika mahtavat 2,5kk!

Mutta kun paketin sai auki niin huomasi, että odotus kannatti...takki vaikuttaa kaikin puolin upealta ja laadukkaalta...ja kokokin osui oikeaan!

Itsekin tykästyin noihin iconin tuotteisiin. Nuo MC-Sportin hinnat ovat lähinnä naurettavat.. 830e Skull takista ja sähköpostilla tiedustelin niin ei minkäänlaista alennusta edes saisi. On muuten hippasen yläkanttiin tuo hinta kun ebaysta saa 350-400e kotiovelle tuon takin.

Mitenkäs noihin takkeihin tulee lisämaksuja kun esim jenkeistä tilaa? Tulli varmaan napsauttaa alvia sun muuta päälle?

Iconii on myös tuolla....
Suolaiset suomalaiset hinnat. En kyllä maksaisi kuuttasataa euroa rotsista, jonka voi saada niiiiiin paljon halvemmallakin. Mä tilasin Iconin Dead Man's Hand Takin TÄÄLTÄ

Takin hintapyyntö oli 600 dollaria, mutta laitoin postia ja kysyin mikä mahtaa olla "best price". Myivät sitten rotsin mulle lopulta hintaan 445 dollaria eli 282 euroa. Postituskuluja ottivat 69 dollaria, mutta samassa paketissa tuli myös muuta tavaraa. Paketti oli perillä viikossa. Mietityttää vaan, että moniko kotimainen firma pystyy toimittamaan kamat yhtä nopeasti. Tottakai tuohon tuli noin 100 euroa tullimaksua päälle, mutta kuten sanoin, niin siellä paketissa oli paljon muutakin. Tilatkaa vaan Suomesta, mikäli löytyy paljonkin ylimääräistä nappulaa. Itse vannon jenkkien nimeen, but that's just me. Jokainen tehköön mitä haluaa. I'm Switzerland...
biggrin.gif

Edit: sähläsin linkin kanssa.

Mulla Icon Motorhead -balsa kustansi jotain 289$ terrapowersportsilla, kun täällä Suomessa kallein oli päälle 700€. AllRightkin möi tällä viikolla samaa takkia jollain +450€..

Tuli tarjous Flyin Brians Dealsiltä Icon Motorhead takista:

HI,

If you would be interested in buying directly from us, This is what I can do for you. I would just need your Paypal information so I can send you a money request.

ICON MOTORHEAD LEATHER JACKET BLACK L/LARGE - 256.99
Plus shipping via air parcel post: 59.98
TOTAL: 316.97 USD

Sanokaapas onkos joku saanut vielä halvemman hinnan tolta FBD:ltä ko. takista että tietää jos on vielä varaa tinkiä. Ja toisekseen niin mitenköhän nyt jos tolta ostais eBayn ulkopuolella tuon takin niin ei mahda paljon vakuuksia olla kaupassa eli rahat voi mennä kun ei tehdä kauppaa "virallisesti".

(Kyseessä SIIS TÄMÄ takki)

buttrock.gif

edit: takin linkki korjattu...

Minusta kaikkein viisain on tilata ebayn ja PayPalin kautta.
Siellä voi aina laittaa sitten asian riitaan, jos myyjä huijaa.
Mut myyjä joka aikoo pysyä bisneksessä ei petkuta, sillä ebay sulkee sen jälkeen ovet.
Aika myönteisiä on olleet kokemukset.
Tuosta PayPalista olen käsittänyt, että heillä on jonkunlainen takuu noille rahansiirroille..eli palauttaako, jollei tavarat koskaan saavu Suomeen?
Myönnän, että olen laiska lukemaan noita sivuja.
Alkaa olla takki jo niin edullinen, ettei varmaan paljon muualtakaan saa halvemmalla?
FBD on hyvä pulju, kampe tulee aika nopeasti Suomeen.

Tuli tarjous Flyin Brians Dealsiltä Icon Motorhead takista:

HI,

If you would be interested in buying directly from us, This is what I can do for you. I would just need your Paypal information so I can send you a money request.

ICON MOTORHEAD LEATHER JACKET BLACK L/LARGE - 256.99
Plus shipping via air parcel post: 59.98
TOTAL: 316.97 USD

Sanokaapas onkos joku saanut vielä halvemman hinnan tolta FBD:ltä ko. takista että tietää jos on vielä varaa tinkiä. Ja toisekseen niin mitenköhän nyt jos tolta ostais eBayn ulkopuolella tuon takin niin ei mahda paljon vakuuksia olla kaupassa eli rahat voi mennä kun ei tehdä kauppaa "virallisesti".

(Kyseessä TÄMÄ takki)

buttrock.gif
Jep, sama balsa mulla. Mutta mulla hihassa oleva Iconin merkki myös musta(parempi mun mielestä).
Toi FBD osoite oli kyllä tiedossa, mutta kun oli kiire niin en alkanut tinkaa, vaan ostin terralta...
biggrin.gif

Back