• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Icon nahkatakit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ysi-ärrä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuossa rupesin selaileen, että mistä löytäis iconin nahkatakkeja edullisesti.
Suomessa ei taida mikään liike myydä näitä tuotteita
sad_orig.gif
, vai olenko väärässä?

Yksi nettiliike löyty, mutta hinnat ovat aikaski suolasia jenkkeihin verrattuna(mun haluttu malli suomen nettishopista 660e ja jenkeistä suoraan 468e. Aikamoinen ero).

Saksastakin 529e.
Mut elämä on.

Onko kukaan ostanut näitä tuotteita jostain muualta ja tietää edullisen paikan?
FC-motosta vaan.
Sovitat ensin jollain kauppiaalla jos sattuu löytymään...

Tuossa rupesin selaileen, että mistä löytäis iconin nahkatakkeja edullisesti.
Suomessa ei taida mikään liike myydä näitä tuotteita
sad_orig.gif
, vai olenko väärässä?

Yksi nettiliike löyty, mutta hinnat ovat aikaski suolasia jenkkeihin verrattuna(mun haluttu malli suomen nettishopista 660e ja jenkeistä suoraan 468e. Aikamoinen ero).

Saksastakin 529e.
Mut elämä on.

Onko kukaan ostanut näitä tuotteita jostain muualta ja tietää edullisen paikan?
FC-motosta vaan.
Sovitat ensin jollain kauppiaalla jos sattuu löytymään...
Jep, kiitti vinkistä mutta mulla on jo takki kaapissa
biggrin.gif

Ja se tuli jenkeistä.Edullisesti.

299e Olisi lähtöhinta ilman posteja ja tulleja! Tuosta ei enää tarjous parane! Laittelin postia tuonne ja kyselin postituskuluja, katsotaan mitä vastaavat!
Niin minkä takin? Kaikki takit ei vaikuta erikoisen halvoilta, mutta hyvä tarjous näyttää olevan esim. Skull-takista.
Mutta laitas tänne tietoa sitten niistä postikuluista...

299e Olisi lähtöhinta ilman posteja ja tulleja! Tuosta ei enää tarjous parane! Laittelin postia tuonne ja kyselin postituskuluja, katsotaan mitä vastaavat!
Niin minkä takin? Kaikki takit ei vaikuta erikoisen halvoilta, mutta hyvä tarjous näyttää olevan esim. Skull-takista.
Juu.. yöllä mökki takalukossa kirjottelin noita viestejä.. Skull takeista on tuo hinta repäisty. Halvemmallahan sieltä saa vielä vähän tavallisemman näköisiä takkeja. Ei oo todellakaan pahat hinnat.. ja jos jostain kaivat mulle halvemmat hinnat niin laitappa linkkiä! Noilla nimittäin näyttäisi olevan sellanen politiikka tuolla kaupassa, että jos jostain löytää halvemmalla niin siitä voi ilmoittaa tuonne ja ymmärtääkseni saa siihen samaan hintaan sitten tuotteen. Odottelen tässä juuri, että vastaisivat tuohon lähettämääni mailiin.

Juu.. yöllä mökki takalukossa kirjottelin noita viestejä.. Skull takeista on tuo hinta repäisty. Halvemmallahan sieltä saa vielä vähän tavallisemman näköisiä takkeja. Ei oo todellakaan pahat hinnat.. ja jos jostain kaivat mulle halvemmat hinnat niin laitappa linkkiä! Noilla nimittäin näyttäisi olevan sellanen politiikka tuolla kaupassa, että jos jostain löytää halvemmalla niin siitä voi ilmoittaa tuonne ja ymmärtääkseni saa siihen samaan hintaan sitten tuotteen. Odottelen tässä juuri, että vastaisivat tuohon lähettämääni mailiin.
Tohon vielä verot päälle
wink.gif

Niin...laittaa verot jos ei osaa kiertääkään! Ja ne jotka osaa niin varokoot tullin ilmiantopuhelinta
smile_org.gif

Itsekin takkia vailla olevana voisin lähteä Icon kimppatilaukseen Ameriikan maalta jos sellaisen saatte aikaan.

Nyt kun on tullu ostettua tuo iconin crest takki ,niin tuli siinä hommattua myös nuo crestin hanskat. Asiallisen näköiset kinttaat
bowdown.gif

Ollappa jo ajokausi.

Back