• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

IF, onko kukaan soittanut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JAKECBF
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JAKECBF

New member
Löysin tälläistä viestiä Iffin sivuilta, onko kukaan vielä soitellut uuden vakuutuksen perään? Lähde www.if.fi :

Ajankohtaista Ifin moottoripyörävakuutuksista  
Ifin moottoripyörävakuutusten hinnat ovat muuttuneet.

Hinnat ovat muuttuneet siten, että pieniriskisten moottoripyörien ja kuljettajien hinnat ovat laskeneet.

Vastaavasti isoriskisten pyörien ja kuljettajien hinnat ovat nousseet.

Ifin moottoripyörävakuutuksista kiinnostuneet saavat hintatiedot

soittamalla  

käymällä konttorissamme.

Hintatarjouksen pyytäminen kannattaa, sillä voit nyt säästää satoja euroja vuodessa.

Mailia laitoin tuolle yhdelle mainostajalle, joka aloitti toisen topikin äskettäin aiheesta.

Alustavasti tulis 5kk kauden aikana 400€ säästöä meikäläiselle noilla uusilla ehdoilla..

..niin ja tuo säästö tulee vain kaskon osalta.. liikennevakuutus pysyy ennallaan.

Laitoin IF:lle niitten nettipalvelun kautta kyselyä, varmaan soittavat huomenna, näin yleensä homma toimii.¨

Soitin tänään 13.3. palvelunumeroon mutta toimihenkilö ei osannut kertoa kuin sen, että nykyisille asiakkaille tulee postitse tietopaketti maaliskuun loppupuolella.

Huomasin IF:in sivuilta ainakin sen vakuutuslaskurin poistetuksi illansuussa n. klo 16.00 aikoihin.
nixweiss.gif

Laitoin IF:lle niitten nettipalvelun kautta kyselyä, varmaan soittavat huomenna, näin yleensä homma toimii.¨
Oon tässä yrittänyt löytää edullista yhtiötä omalle tupla x:lle.

Pohjolan hinta 20% liikenne 60% kasko bonareilla on n. 1200e/vuosi.

Paras tarjouksista tähän mennessä on Fennia n.960e/6kk ja laskettu samoilla aloitus bonareilla kuin tuo Pohjola.

Mistäs löytyis vielä edullisemmin?

IF:ssä on julkaistu uudet hinnat.

Pyörä R1 -05
Käyttöönotto 2006

Liik. 25%
Täyskasko 70 % + liiton alennus 15 %
yht. 132,8 €/kk
796,8 € / 6kk
Vanhan mukaan 1190 € / 6 kk

Vanhaan malliin siis alennus melkein 400 €

Ehdin jo vaihtamaan Pohjolaan. mutta samoissa pyöritään..

Soittelin If:lle ja laittavat vuoden 2001 tupla äksästäni tarjouksen huomiseen mennessä sähköpostilla.

Osalla vakuutus yhtiöitä tulee uudet laskenta perusteet vasta huhtikuussa !
Joten kannattaa odotella vielä jos ei aja vielä
talktohand.gif

soitin just lähivakuutukseen ja siellä sanottiin että teho/paino suhteutettu vakuutus tulee käyttöön tulevalle ajokaudelle ja seisonta-aika systeemi säilyy ainakin vielä tämän vuoden.
mun ähvä vaan on liian tehokas
tounge.gif
ei vaikuta vakuutukseen

e:niin sen teho/paino suhteen pitäis olla alle 0.3

Just soitin IFfin palvelunumeroon ja täti toisessa päässä sanoin että ei vielä tiedä miten minun vakuutuksiini tulee vaikuttamaan. Nykyiset kun ovat juuri IFfillä. Pyysi soittelemaan ensiviikolla niin tietävät lisää...

Taitaa Ihvin sisäinen tiedotus kusta pahasti kun toiset ovat saaneet sieltä jo tarjouksiakin, mutta toisten käsketään soittaa ensi kuussa uudestaan.

Soitin äsken ja vaikuttaa pelkästään siis kaskoon, liikennevakuutus muuttuu tammikuussa 2007

Mitä perkelettä ne siellä meinaavat ku eivät muka tiedä hintojaan?
Mä tartuin kans aamulla luuriin ja soitin mielenkiinnosta, virkailija ei heti osannut sanoa hintaa. Eipä siinä mitään, odottelin 15 minuuttia ja virkailija soitti takasi päin ja ilmoitti uuden hinnan. Mielestäni hyvin toimittu kun ei heittänyt heti hanskoja nurkkaan vaan oli omatoiminen ja selvitti hinnan.
Voi olla aina vähän siitä kiinni, minne se puhelu sattuu lopulta menemään.

Kaskon hinta tippui vuositasolla 147 €.

If on hanurista. Pistin pariviikkoo sit meiliä, kun kuulin vakuutusten muuttuvan. Mulle vastattiin, että kasko "uudistuu" 1.4 alkaen ja liikennevakuutus vuoden alusta. Tosin ei mainittu minkä vuoden.

Laitoin sitten vastauksen, et toi ei kerro mulle yhtään mitään ja kysyin tarkennusta, miten ne muuttuu. Tähän taas vastattiin, että kysymykseni on ohjattu liikennvakuutuksista vastaavalle päällikölle. Tämä päällikko ei sitten ole vaivautunut vastaamaan lainkaan.

Tänään sitten kypsyin tohon jahkaamiseen ja soitin sinne. Kasko tosiaan muuttuu teho/paino -suhteeseen perustuvaksi, Kawan 9R:ään hinta laskisi muutaman kympin. Liikennevakuutus "uudistuu" 1.1.2007, mutta vielä ei osattu sanoa miten.

Nyt kyllä kävi niin, että mun mopovakuutus menee Pohjolaan. Tarjouksen mukaan liikennevakuutus + kasko koko vuodeksi on 114 ekua vähemmän kuin If:ssä puolivuotta. Eikä tarvi sählätä seisonta-aikojen kanssa.

Back