Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noista etusivun viesteistä kun klikkaa, niin olisi kyllä hyvä jos se hyppäisi suoraan sinne ketjun viimeiseen sivuun eikä ensimmäiseen, kuten nyt käy. Ainakin itse valkkaan heti sen viimeisen sivun siitä ketjusta ja katson että mitä sinne on viimeisimpänä kommentoitu!Etusivun uusimmat viestit palsta on aivan loistava.
Jep tätä kaipaisin myös. Ei luulisi olevan hankala toteuttaaNoista etusivun viesteistä kun klikkaa, niin olisi kyllä hyvä jos se hyppäisi suoraan sinne ketjun viimeiseen sivuun eikä ensimmäiseen, kuten nyt käy. Ainakin itse valkkaan heti sen viimeisen sivun siitä ketjusta ja katson että mitä sinne on viimeisimpänä kommentoitu!Etusivun uusimmat viestit palsta on aivan loistava.
Jos on kyse sellaisesta viestiketjusta, jota ei ole ennen lukenut, on kiva ensin lukea se ensimmäisen postaajan viesti.Jep tätä kaipaisin myös. Ei luulisi olevan hankala toteuttaaNoista etusivun viesteistä kun klikkaa, niin olisi kyllä hyvä jos se hyppäisi suoraan sinne ketjun viimeiseen sivuun eikä ensimmäiseen, kuten nyt käy. Ainakin itse valkkaan heti sen viimeisen sivun siitä ketjusta ja katson että mitä sinne on viimeisimpänä kommentoitu!Etusivun uusimmat viestit palsta on aivan loistava.