ihan pakko kertoo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
..rääps..
Vaikka busa nyt on luonollisesti kaunein koskaankaan tehty japsipyörä.... sanoisin että euriippalaisista Agustan MV4 lienee yks kaikkein nätimpiä namuja katsella. Nam....melkein tahtoisi omakseen, jossei muuten niin koristeeksi...
inlove.gif
Busasta ollaan aika kahta mieltä. Musta musta Busa on upea ja MV Agusta aivan vanaattisen hieno ulkonäöltään. Ei pääse yli eikä ympäri.

Tahtoisin MV Agustan Ducatin koneella...
062802moto_prv.gif

Paljon turhempi ja sitäkautta antoisampi vänkäämisen ahio ois nuo ulkonäkökohdat. Vaikka busa nyt on luonollisesti kaunein koskaankaan tehty japsipyörä.... sanoisin että euriippalaisista Agustan MV4 lienee yks kaikkein nätimpiä namuja katsella. Nam....melkein tahtoisi omakseen, jossei muuten niin koristeeksi...
inlove.gif
Älkää nyt väärin käsittäkö, kyllä japsitkin on kauniita pyöriä tehneet mutta... vaikka kuinka yritän, niin en kyllä tajua mitä kaunista bussissa on
tounge.gif

Sehän näyttää ylipainoiselta tankilta... ihan kauheen näkönen tekele mun mielestä
sad_orig.gif

Joo, taitaa busa olla just semmonen mielipiteitten jakaja. Jotkut tykkää ja toiset ei... (Itse en) MV Agusta on kyllä hieno...Kouvolan Motobikessa on semmonen mattamusta 750cc ja aivan hemmetin namu...
eek.gif

Joo... tuossa aiemminkin joku sanoi , että tämä keskustelu kuuluis osioon Pa***jauhantaan  
033102ass_1_prv.gif
, mutta vastataan nyt tähänkin täällä ja nyt.  
wink.gif

Itse pidän näistä ns. muovihirviöistä.  
buttrock.gif
Muhun ei ole koskaan iskenyt nämä customit tai italopyörät 
ghostface.gif
vaikka kauniita nekin.
Nämä on mielestäni sellaisia asioita, joista ei voi oikein kiistellä kuin pilke silmä kulmassa  
wink.gif
koska tosi asia on se, että kauneus on katsojan silmässä. Jos joku haluaa reisien väliin 175 hv, niin suotakoon se hänelle, vaikka ikipäivinä ei niitä koskaan kayttäisikään  
062802moto_prv.gif

Nyt onnellisena bussikuskina ei voisi kuvitellakkaan muuta vaihtoehtoa ajella kakspyäräisellä  
buttrock.gif

Noh, pyörät on pyöriä ja autot autoja. mielummin ajelen pyörällä ja silloin tällöin käyn kiertämässä kylää "kunnon" autolla, vähän vanhemmalla kuin minä, ja jossa on n. 3,5 krt enemmän tehoa kuin motooripyörässä. Ja sitä ei oo sentäs mitenkään viritetty
biggrin.gif
. Harrastukset harrastuksena...

Noh, pyörät on pyöriä ja autot autoja. mielummin ajelen pyörällä ja silloin tällöin käyn kiertämässä kylää "kunnon" autolla, vähän vanhemmalla kuin minä, ja jossa on n. 3,5 krt enemmän tehoa kuin motooripyörässä. Ja sitä ei oo sentäs mitenkään viritetty
biggrin.gif
. Harrastukset harrastuksena...
Nyt alko kyllä kiinnostamaan... onko sulla autona joku DeTomaso Pantera vai mopona joku PV?
tounge.gif

Back