• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ihanan kallista!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja esme
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajakaa seisontavakuutuksilla! Liikennevakuutus on kyllä voimassa silloinkin, jos jollekin toiselle osapuolelle jotain sattuu.
ja sitten kun kolahtaa niin maksaa vaan 3x enemmän.

Mutta jos ei mälläile niin edullista..
wink.gif

no tämä jalo harrastus toki vaatii uhrauksia
smile_org.gif
Mutta ois ne tapiolan sedät/tädit voinu odottaa joulun yli

Nii justiisa, kotihan se on se kammottava paikka, sinne moni päättää matoisen taivalluksensa. Kunhan eivät jättäisi jälkeensä vähän ajettuja prätkiä.
ghostface.gif

Vakuutukset ovat halpoja, Fennia muisti juuri lapulla joka alkaa näin: Tapaturmavakuutuslain mukaisten vapaaehtoisten työajan vakuutusten maksut nousevat keskimäärin 16,9% ja rakennus- ja maanrakennusliikkeiden osalta maksut nousevat keskimäärin 22%. Ja paras osuus vielä. Sovittuja vuosityöansiota on tarkistettu työntekijäin eläkelain 7 b mukaisella palkkakertoimella joka vuonna 2005 on 2,8%.

Lopettakaa ajelu ja myykää mopottimenne :jpstyle:Eikö muuta valittamisen aihetta oo? Voittoohan vakuutusyhtiöt tekee,eihän ne mitään hyväntekeväisyyslaitoksia oo
mad.gif

Jos ei rahaa maksaa vakuutuksia,älä aja
buttrock.gif
withstupid.gif

Se ei ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa, itse ainakin korjasin oman vakuutusmaksun samantien pohjolaan kun sain tietää pienoisesta 20% alennuksesta heti vakuutuksen otettuani. Oli veritaksen ämmällä ihmettelemistä kun vaihdoin kaiken pohjantähteen, säästyy paperilla vuodessa n.200e, käytännössä 100e pintaan kun ajokausi lasketaan.

Otin uuteen mopottimeen sieltä vakuutukset
koska se korvasi rata-ajossa sattuneet lipat. Asian tarkistin sähköpostilla ja soittamalla. Kaikki korvataan, ok.
Tämä tapahtui siis lokakuussa. Nyt "tarkistellaan" vuoden 2005
vakuutusehtoja ja eipä korvaakkaan ilman erityisehtoja...
meillä on Turvassa vakuutukset ja kesällä sattui auto palamaan saatiin 1kk kuukausi ootella rahoja,alkoi vähän tympii toiminta.Päätimme kysellä muilta yhtiöiltä vakuutus tarjouksia mutta kaikki kaatuvat moott
toripyörä vakuutuksen kohdalla,kasko joko ei korvaa tai isompi omavastuu jne suljetulla alueella tapahtuneesta onnettomuusessa.Turva yhtiökään ei enää anna samanlaista vakuutusta kuin mikä mulla mopossa nyt on eli omavastuu 151e tapahtuipa haaveri suljetulla alueella tai maanteillä,ei kuitenkaan kilpailu tapahtumissa.Kun kyselin Turvasta minun vakuutuksesta meinasivat ettei vakuutus ehtoja muuteta tai tule muuttumaan mutta jos katkaisen vakuutuksen en enää saa samoilla ehdoilla uutta vakuutusta.Ainakin sanottiin näin ja pyysin vielä pääkonttorilta vastausta,sieltä tuli paperilla päätös mun mopon vakuutusehdoista josta ilmeni vak.ehdot jne.toivottavasti vak. sitten korvaa jos tulee lipat suljetulla alueella..Eli jos yhtiö "tarkistaa" vakuutus ehtoja,niin eikös se tule koskemaan uusia vakuutuksia?Tuttu tässä kehuskeli kun ei tarvi enää maksaa "kalliita" vak.maksuja,kyselin kuinka se onnistuu?Sanoi ottaneensa kaskon tilalle osakaskon ja on halpa ajaa.kysäsin mites sitten kun kaadat ton 15000e arvoisen mopon jossain,hän meinas ettei kaada johon tuumasin sittenhän kaikka on hyvin.Mulla kun on täydet bonukset niin eipä mulla oo aivan järjettömät vak.maksut kuin bonuksettomilla. menee n.100e/kk ja se ollut halvinta mun FZR:n kanssa....kele.

vähävaraasten kans on raskasta puhua ja köyhien kans vetää aivan hikeehen, sanoovat pohojammaala.

Ootan tässä jo keskustelua, "Miks pidät Tapiolassa? Miks Miks ja Miks" Siksi mää, että se on paras ja sieltä mää oon aina korvauksetkii ajallaan saanu, toisin ku oon muilta säästäväisiltä kuullu...
tounge.gif

Jokavuotinen juttu. Kallistakallista, voi sentäs.

Vaikka vakuutukset nousivatkin, niin kuitenkin on tullut kurkittua muidenkin yhtiöiden tarjontaa. Ei vielä ole löytynyt edukkaampaa. Juu ja saahan siitä s-poonuksiakin...hehe.

Vuosia sitten neljää mopoa ei olisi saanut samalla hinnalla/ehdoilla vakuutukseen muualla kuin Tapiolassa, silloin kun vakuutukset sinne vaihdoin. Nyt on enää 2 mopoa vakuutuksessa, kun pojan mopo vaihtoi osoitetta ja omistani toinen odottelee ostajaa. (Hyvä rakennussarja halvalla. Saat kaupanpäälle kulkupelin...)

Aina ne vakuutukset on kuitenkin maksettu, ennemmin tai myöhemmin. Kuitenkin suosittelen meille kaikille edes pientä kapinointia, yhteyksiä smotoon, kuluttaja-asiamieheen, vaikka jos sun minne. Ei saa jäädä ladulle makaamaan.

Ja kaatokorvauksetkin on maksanut ajallaan. Eikä ole tarvinnut vielä alkaa kitisemään henkilökorvauspuolen toiminnasta. Vammat jäävät olemaan joka tapauksessa, oli vakuutus tai ei. Siitä ei enää pääse mihinkään. Kun vahinko mopolla sattuu, niin ihme on, jollei satu. Toisilla vaan käy parempi tuuri  
tounge.gif

Mutta siihen en ole ikinä luottanut, että se tuuri kävis just mun kohdalla...  
lookaround_orig.gif

Back