• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ilkivalta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SB2
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo. Kai se paras vaihtoehto olisi hommata OK talo ja sellainen autotalli, johon murtautumiseen tarvitsisi omistaa väh. rynnäkköpanssarivaunu tai edes useampi kilo räjähteitä.

Onneksi ei sentään pyörä vaihtanut omistajaa ja toivottavasti vahingot jäi pieniksi.

On kyllä perhanan komea pyörä sulla (jos se on se valkoinen kotari). Olen pari kertaa käynyt ihailemassa ja samalla koittanut lykkiä sitä mun pölyistä Z-Kawaani vähän kauemmas piiloon sinne auton keulan taakse
biggrin.gif

Edit:
Kai olet pistänyt rekisteritietosi salaisiksi? Ehkä yksi tärkeimmistä keinoista estää tämän tyyppiset tapaukset, koska tämäkin tapaus haiskahtaa siltä, että hämärämiehillä on ollut etukäteen tieto, mistä pyörän löytää.

Ei välttämättä kunnon talli aina riitä,kaveri kun asuu ruotsis niin siltä vietiin pyörä tallista ja talli on muurattu tiileistä,olivat menneet bensakäyttöisellä timanttisahalla läpi ja tehnyt pyörän menevä reikä seinään keskellä arkipäivää kun pyörän omistaja oli töis.Asuu vielä omakotitaloalueella et ihan kivan röyhkeitä olivat varkaat eikä kukaan naapureista mitää erikoista nähnyt,parit kuuli äänen mutta luuli että isäntä tekee jotain hommia kotona.

Joo. Kai se paras vaihtoehto olisi hommata OK talo ja sellainen autotalli, johon murtautumiseen tarvitsisi omistaa väh. rynnäkköpanssarivaunu tai edes useampi kilo räjähteitä.

Onneksi ei sentään pyörä vaihtanut omistajaa ja toivottavasti vahingot jäi pieniksi.

On kyllä perhanan komea pyörä sulla (jos se on se valkoinen kotari). Olen pari kertaa käynyt ihailemassa ja samalla koittanut lykkiä sitä mun pölyistä Z-Kawaani vähän kauemmas piiloon sinne auton keulan taakse
biggrin.gif

Edit:
Kai olet pistänyt rekisteritietosi salaisiksi? Ehkä yksi tärkeimmistä keinoista estää tämän tyyppiset tapaukset, koska tämäkin tapaus haiskahtaa siltä, että hämärämiehillä on ollut etukäteen tieto, mistä pyörän löytää.
on siinä valkostaki jonku verran. Ite en oo vielä tehny luovutuskieltoa, tosin rekisteriotteessa on eri osoite kuin missä asun, tosin en tiedä muuttuuko se automaattisesti kun muuttoilmoituksen teki, toivottavasti ei.

Sulla on kawa hyvin, ku autoa ja betoniseinää on ympärillä
biggrin.gif

Ite aion hankkia tälläsen pyörääni vaikka mopo ei olekkaan kuin reiluin neljän tonnin arvoinen. Mutta on kuitenkin helppo asentaa ja kätevä tuo kaukosäädin, yleensä on niin lähellä että kerkeää juoksujalkaa mopon luo jos häly tulee.
Ja ulkomaanreissulla antaa hiukan mielenrauhaa jos ei saa mopoa ihan ikkunan alle tai lukittuun suojaan.
Toi on aika pätevän oloinen hintaisekseen.. laita infoa minkälainen oli kun saat haettua, pitäisi itselle kans joku hommata, muiden lisäksi.. kun säilytys paikka näillä näkymin on ajokautena, arveluttava..

biggrin.gif

Edit:
on siinä valkostaki jonku verran. Ite en oo vielä tehny luovutuskieltoa, tosin rekisteriotteessa on eri osoite kuin missä asun, tosin en tiedä muuttuuko se automaattisesti kun muuttoilmoituksen teki, toivottavasti ei.

Sulla on kawa hyvin, ku autoa ja betoniseinää on ympärillä  
biggrin.gif
Joo, se ilmoittaa aina sun nykyisen osoitteen, eli tod.näk siellä on just tämä Konalan osoite.. Sitä ei tarvi hakea kuin kerran, niin se on voimassa jokaiseen ajoneuvoon siitä eteenpäin.

Joo, ei ainakaan yöllä kukaan vie, paitsi jos naapuripaikat sattuu olemaan vapaana.. Tosin, eipä noilla Zetoilla taida ihan samanlainen menekki ollakaan, kuin KTM:llä.

Ite aion hankkia tälläsen pyörääni vaikka mopo ei olekkaan kuin reiluin neljän tonnin arvoinen. Mutta on kuitenkin helppo asentaa ja kätevä tuo kaukosäädin, yleensä on niin lähellä että kerkeää juoksujalkaa mopon luo jos häly tulee.
Ja ulkomaanreissulla antaa hiukan mielenrauhaa jos ei saa mopoa ihan ikkunan alle tai lukittuun suojaan.
Toi on aika pätevän oloinen hintaisekseen.. laita infoa minkälainen oli kun saat haettua, pitäisi itselle kans joku hommata, muiden lisäksi.. kun säilytys paikka näillä näkymin on ajokautena, arveluttava..
Mulla viime kesän alusta ollut tuollainen kiinni.

Yhen kesän kokemuksella pelittää enemmän kuin hyvin hintaansa nähden
smile_org.gif

Mulla oli edellisessä -Scorpio- hälytin.
Ei VAT hyväksytty mutta antoi kummasti mielenrauhaa. Tutkalla varustettu hälytin älähtää jos joku tulee pyörän ympärille touhuamaan ja hälytyksen saa avaimenperään kotiin.

Ei halvin mutta hyvä. Näitä on käsitelty laajemmin ORG:in varusteketjuissa.
Nykyiseen mopoon ostaisin samanlaisen heti jos vain saisin mutta CAN-väylä rajoittaa asennusta  
sad_orig.gif

-Tässä-demoa vanhemmasta mallista.
Uusi näyttäis olevan 299 taalaa talvitarjouksena.

Edit:
Hei olisikos laittaa linkkiä sivulle mistä voi kieltää noiden tietojen antamisen kilven perusteella? Ei tahtonut löytyä oikeaa paikkaa.. Pitää itsekin tehdä tuo vaikka alla on vanhempi kulkine.  
smile_org.gif

EDIT:

Löytyi:

http://www.ake.fi/AKE/Asioi_verkossa/Lomakkeet.htm

Ja täältä:

Osoitteenluovutuskielto B111 (pdf)
Markkinointikielto B112 (pdf)

Nyt täytetty ja lähetetty.
smile_org.gif

Back