• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ilman mopoa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JiiÄm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JiiÄm

New member
Niin, tilanne on siis lohduton. Parisen viikkoa sitten myydä rytkäsin vanhan Yamahani. Tarkoitus oli siis olla mopotta loppukesä ja tuossa vasta syssymmällä hankkia uudempaa menopeliä. Nyt polte on valtava... ja yksi varteen otettavista peleistä olisi Bandit 1200 S.( Kävin muuten jo kokeilemassa -03 mallista, aj.10tkm) Sanokaahan nyt, mitä mieltä olette. Millainen peli Bandit oikein on???
sport05.gif

bandit 1200 on hieno peli ajaa  
thumbs-up.gif
olen ajanut nakumallista kuin myös katteellista kahdella kamulla on sellaiset toisella survottu (nakumalli vm 97) 36tkm ja toisella (03 katteellinen S) 24tkm ei mit ongelmia  
baaa.gif
itse ajelen kanssa saman sarja peliä gsx 1400  
inlove.gif
sinuna kävisin kokeilemassa tuota gsx1400 kampetta koska hinnoissa ei paljoa eroa enkä usko että petyt

Vähän aiheen sivusta, mutta kysynpä kuitenkin...

Elikkäs itellä tuollainen 1200 N Bandit ja vaihto GSX 1400 houkuttelisi. Olisiko moinen vaihto kannattava, eli saisiko tuon GSX 1400 mukana jotain merkittävää etua/ominaisuutta Banditiin verrattuna?

Koeajolle en ole päässyt, koska RM Heinolta ei moista pyörää koeajettavaksi löydy...  
confused_orig.gif

Jaa noh voihan olla että olen jäävi sanomaan mit 14nen on hieman pidempi rungoltaan kuin bandit 1200nen pystympi ja tilavampi ajoasento jämäkämpi alusta tukevampi etupää tehois ei paljo eroa olisiko 10hv enempi vakkaris ja vääntöä hivenen putkiston ja säädön myötä eroa tulee enempi raskaampihan se on kuin bandit mutta kokoisekseen ketterä itse pidän koska tilava pitkälle takana loisto tilat ja etupääs säädöt sun muut eli tulipa puhuttua puuta heinää ... sanoisin bandit 8p gsx 1400 10-
smile_org.gif
ps soitas motofocukseen forssaan onko siel viel se 1400 käytetty ...siel voisit päästä tesmiin kamppeen mut ota rahaa mukaan joudut pian vaihtamaan
biggrin.gif
omaani en anna kepittää kun ei mu o kaskoa jos sattuu kaatuun
smile_org.gif

Back