• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Imatra 2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bartti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaksi majoituspaikkaa myynnissä yhteismajoitushotelliin Centeriin Orgin jäsenille. Omakustannushintaan eli 120,00 euroa per kärsä. Yhteys yv tai tekstari 050-1916 / Matti Halonen.

MAJOITUSTA IMATRAN AJOIHIN!
Nyt olisi tarjolla majoitus 2:lle henkilölle pe-su 7.-9.7. (ja tarvittaessa ma).
Paikka on Studio Villas Imatran kylpylässä eli paritalossa (75 m2) ja siellä yksi kahden hengen makkari vapaana.
Prätkällä/autolla suoraan talon eteen, oma terassi, olohuone, hyvin varusteltu keittiö, langaton internet, pyykinpesukone jne.
Hinta sisältää liinavaatteet, aamiaisen ja kylpylän käyttöoikeuden.
Hinta 90€/hlö/yö.
Jos kiinnostaa, niin laita privaviestiä tai soita 050-585 7710 / Viki

P.S. Lisäksi erikseen saatavilla VIP-lippupaketit Rockmotorsportin Vip-alueelle la-su (oma pysäköinti, katsomo, ravintola, wc:t, videotaulu, sisältää ruokailun). Hinta 250€, sisältää alueliput koko vkonlopuksi.

No niin. Enhän mä ehdi euroturneelta vielä Imatraan mennessä takaisin, joten Motorgin jäsenelle majoituspaikka myynnissä.

Tyrkkää yv:tä tai 0505826295.
Tää olis vielä vapaana. Nyt mattimyöhäisetkin mukaan Imatralle :thumbup:

Onko Imatralle lähdössä minkään sortin letka-ajelua perjantaina? Kesy tikkari tai hesanhitaat vauhtiselle letkailulle olisi kiinnostusta.

Ei ehdi. On majoitusta ja silver vippiä myynnissä, jos joku haluaa.

Privaa tai o44 34II8I8. Oon tässä vielä vähän liikkeellä, mut torstaina aamulla jo Paimiossa.

Ei ehdi. On majoitusta ja silver vippiä myynnissä, jos joku haluaa.

Privaa tai o44 34II8I8. Oon tässä vielä vähän liikkeellä, mut torstaina aamulla jo Paimiossa.

Miten kaukana se Paimio on? Vuorokaudessa ei ehdi Imatralle. Hyppäät jonkun tarakalle vaikka. Oothan sä jo ollut jonkun skotin bitchinä putkassa, niin ei oo mitään uutta:grin:

Miten kaukana se Paimio on? Vuorokaudessa ei ehdi Imatralle. Hyppäät jonkun tarakalle vaikka. Oothan sä jo ollut jonkun skotin bitchinä putkassa, niin ei oo mitään uutta:grin:

Mä jään fiksaamaan pyörää vai tarjootko nolla omavastuulla omaas seuraavaks neljäks viikoks?

Silveri ja majoitus edelleen myynnissä. Sanotaan vaikka satanen, jäsenelle.

Ja PoS, polta naamas

Mä jään fiksaamaan pyörää vai tarjootko nolla omavastuulla omaas seuraavaks neljäks viikoks?

Jollain perverssillä tavalla ajatus houkuttelee. Olis hieno nähdä, kun tulet Motorg -kisan kärkitaistossa hirmu sladissa kahvionmutkaan. Sen pitemmälle en kykene visioimaan lopputulemaa:right:

Tein kaupat tuosta JMH:n vippilipusta, joten nyt olisi joutilaana pe-su aluelippu ilman katsomopaikkoja. Jos et ole moista vielä ostanut, niin täältä sellainen irtoaisi edukkaasti... Sanotaan vaikka 25e (norm n. 40e toimitustavasta riippuen).

Yksityisviestillä tavoittaa, lipun toimitus onnistuu sähköpostitse.

Onko mitään letkavirityksiä lauantai-aamulle pk-seudulta about pk-meiningillä?

Onko jollain vielä myynnissä pääsylippua ajoihin (la-su)? Jos on, soita 0407358962.

Enemmän kävijöitä, vähemmän syötyjä makkaroita. Ilta-Sanomat selvitti, miksi kisamakkaroiden myynti romahti Imatran ajoissa.

Makkaramysteeriin on yksinkertainen selitys.

Imatran ajojen myynnistä ja markkinoinnista vastaava Marko Heija kertoi Ilta-Sanomille, että makkaroiden myynti romahti, koska ruokatarjontaa oli täksi vuodeksi monipuolistettu.

Nää toimittajat on neroja:jippikaijee:

http://www.is.fi/moottoripyoraily/art-2000005289094.html

Back