Important safety recall RM 2007/028

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roskakuski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

roskakuski

New member
Onko muille Rocketin omistajille tullut tällaislla otsikolla kirjoitettua kirjettä tullut?
confused_orig.gif
?
Mitä olette asian myötä tehneet  
nixweiss.gif
itse en ole pannut tikkua ristiin muutosten vuoksi  
biggrin.gif

Vaan pitäiskö huolestua tehtaan kutsusta ??

tuskin valmistaja turhaan tollasia lähettää...ehkä kannattaa soittaa huoltoon ja kysellä mikä on..

ehkä?

Mulle tuli sama kirje. Trumpalta tullut uudet softat ja pyydetään päivittämään mopoihin ne.

Riittää kun keväällä käy dealerillä ohjelmoimassa uuden. Ei maksa mittään.

Kuulemma jos ei mene, niin Trumppa laittaa jossain vaiheessa muistutuksen.

Ymmärsin että takaisin kutsu tuli niille joiden säädöt korjattiin edellisellä kerralla.. eli se korjaus ohjelmaan oli susi ja nyt se korjataan uudestaan....

Voipi olla et ymmärsin väärin

Ymmärsin että takaisin kutsu tuli niille joiden säädöt korjattiin edellisellä kerralla.. eli se korjaus ohjelmaan oli susi ja nyt se korjataan uudestaan....

Voipi olla et ymmärsin väärin
Näin se voi olla, koska 2007 on trumpalta ilmeisesti tullu 2 kertaa uudet ohjelmat.
Näin se on juuri juu. Kannattaa soitella lähimpään huoltoon. Eipä niitä tarvi kyllä ennen kevättä ohjelmoida jos pyörä on jo talviteloilla...

Jep, kyseessä on softa-virhe, joka ilmenee sillä tavalla, että pyörä saattaa tyhjäkäynnillä sammua yhtäkkiä (varsinkin kun kierrokset on ylhäällä ja palautuvat siitä tyhjäkäynnin tasolle). Olen kuullut, että joku on jopa kaatunut moisen vian takia. Kandee käydä päivittämässä, jälleenmyyjät tekee sen ilmaiseksi.

Back