matkanorsu
New member
Imuilman lämpöanturi
Caponord ETV 1000 vm 2003, alkoi viileässä ilmassa tunturissa Levi, yskiä ja kadottaa tyhjäkäynnin, ihan kuin olis laitttanut rikastinta päälle kuumaan moottoriin, sama Norjassa,kun oli kylmänkostea päivä.
Lämpimässä säässä toimi kuin junan vessa,mikähän on sieraimessa,onko anturissa vikaa ja miten mitataan atnturin toiminta?
Sitten se on moottorijarrutuksessa sammunut selittämättömällä tavalla, ja lähti taas käyntiin ja toimi hyvin, siihen epäilen kaasuvaijerin säätöä liian löysäksi.
Caponord ETV 1000 vm 2003, alkoi viileässä ilmassa tunturissa Levi, yskiä ja kadottaa tyhjäkäynnin, ihan kuin olis laitttanut rikastinta päälle kuumaan moottoriin, sama Norjassa,kun oli kylmänkostea päivä.
Lämpimässä säässä toimi kuin junan vessa,mikähän on sieraimessa,onko anturissa vikaa ja miten mitataan atnturin toiminta?
Sitten se on moottorijarrutuksessa sammunut selittämättömällä tavalla, ja lähti taas käyntiin ja toimi hyvin, siihen epäilen kaasuvaijerin säätöä liian löysäksi.