• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Indian - uutuusmallit

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zei-zei
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hienoa, että vanha merkki tulee taas. Toivottavasti tällä kertaa pysyvästi. Erityismaininnan saa todella upeannäköinen moottori.
Kallis tulee varmaan olemaan, mutta eiköhän noita joitakin osteta Suomessakin.
Ehkä joskus mullekin tuollainen...
 
Kävin BikeWorldissä juttelemassa noista ja meinasivat että yli 30k€ on hintalapussa. Muutama on tulossa Suomeen, eikä lainkaan koeajopyörää... Ite en ostais ilman koeajoa, mutta ehkä joku ostaa, mene ja tiedä...
 
Kallis, etenkin jos ei voi koeajaa mutta hei, eipä tule joka kadunkulmassa samanlaista tai samaa merkkiä vastaan (päin vastoin kuin Harrikan kanssa).

Tuolla sivulla tuo Vintage sopi omaan silmään, voisko johtua siitä kun itellä on nyt Heritage? :D
 
Ameriikassa alkaen n. 19.000 $ josta tämän päivän kurssilla tulee suoraan n. 14.400 euroa. Saksassa maksaa alkaen 23.675 euroa. Onneksi meillä on Suomessa rahaa.

Sitten kun saadaan se satelliittipaikannuksen mukaiset kilometrimaksut ja €uro lisää bensalitraan, niin sitten nuo mopot maksaa sen n. 25 000€
 
tänään tuli kutsu ost.. öö.. kattomaan :p

pitää mennä.. ihan mielenkiinnosta, onhan tuo legendaarinen merkki
 
kutsu tuli tännekin. lähimpään myymälään matkaa jotain 500-600km. en taida lähteä turhan takia..
 
mul ei oo tohon raisioon ku 50 ja näköjään tulee ajeltua sinne joka vitun muukin ilta niin miksei vois... :jpstyle:

No mitä helvettiä, sunhan pittää ajella tänne meikäläisen "kartanolle" saunaamaan joku päivä jos noin läheltä liippaat alvariinsa. Voijaan sitte päisään googlettaa tuota Indiania ni tulee seki katettua... :grin:
 
Odotan mielenkiinnolla minkälaisen vastaanoton nuo uudet Indian pyörät saa täällä Suomessa. Omaan silmään muotoilu on todella onnistunut :wanna:. Ei kelläkään ole vielä jakaa kokemuksia pyörästä jo näin ennakkoon?

http://www.mpmaailma.fi/uutinen/indian-chief-koeajossa-onnistunut-uutuus

Toivottavasti hinnat eivät karkaa pilviin, jotta mielenkiinto säilyy edelleen...saas nährä....

Hieno pyärä,mutta ne hinnat. Ero jenkkihintaan vaikka suomen autoverot huomioitu n 16 000 taalaa.
Brandt vetää vahvasti välistä. Mutta eipä tarvi myydä liikaa.
 
Kauden tulokkaalla Scoutilla on vissiin vähän kohtuullisempi hintalappu...? On varsin hyvännäköinen kuvissakin. Odotan kyllä miltä livenä näyttää. Jossain oli, että sopii lyhyemmillekin kuskeille, joten toivottavasti mittasuhteet ei ole kuitenkaan jotain mallia "pikku-Sportster".

Ko. mallista on tehty aika maukas surmanajoversio :wanna:

http://www.bikeexif.com/indian-scout
 
Viimeksi muokattu:
Tänä keväänä sekosin ja vaihdoin ensipyöräni, käytettynä Saksasta maahantuodun Honda Shadow VT600 japsikustomin Inkkariin. Se oli päivä, jolloin mopoilusta tuli nautinnollista. Tuli ehkä liiankin kauan (10 vuotta) sahattua vanhalla :orgmp:
 
Tänä keväänä sekosin ja vaihdoin ensipyöräni, käytettynä Saksasta maahantuodun Honda Shadow VT600 japsikustomin Inkkariin. Se oli päivä, jolloin mopoilusta tuli nautinnollista. Tuli ehkä liiankin kauan (10 vuotta) sahattua vanhalla :orgmp:

Hyvä valinta!

Mulla on Indian Chieftain, rekisteröity 14.5.2014 eli täyttää kohta kolme vuotta.

Pyörästä tein ostosopimuksen Turun BW:n kanssa noin vuotta aiemmin eli heti kun ensimmäiset huhut uudesta
Indianista kuulin. Itse pyörää ei vielä silloin ollut missään olemassakaan. En ole kauppoja katunut!

Indianilla olen nyt ajanut reilut 81 tkm. Kilometrejä olisi toki enemmänkin, mutta Indian on vain kesäkäytössä.
Normaalien huoltojen, jotka olen kaikki tehnyt itse, pyörään olen vaihtanut kerran etujarrupalat ja ajo- sekä toisen lisävalon polttimon.

Pyöriä on mulla ollut ilman taukoja 48 vuotta ja ajokilometrejä noin miljoona. Tällä hetkellä tallissani on 11 pyörää. Sekä poikani Indian Scout. Hieno pyörä sekin!

Mielestäni Indian hakkaa laadullaan ja huolettomuudellaan 6-0 kaikki pyörät joista mulla on kokemusta.
On ne sitten Euroopasta tai Japanista. Tai Neuvostoliitosta...

Vaikka tallissa on pyöriä sportista enduroon niin kyllä Indian on mulle se mieluisin ajettava!

Kohtuu arvokas se Indian on, mutta halvalla ei saa hyvää!

Terv, Jussi
 
Hyvä valinta!

Mulla on Indian Chieftain, rekisteröity 14.5.2014 eli täyttää kohta kolme vuotta.

Pyörästä tein ostosopimuksen Turun BW:n kanssa noin vuotta aiemmin eli heti kun ensimmäiset huhut uudesta
Indianista kuulin. Itse pyörää ei vielä silloin ollut missään olemassakaan. En ole kauppoja katunut!

Indianilla olen nyt ajanut reilut 81 tkm. Kilometrejä olisi toki enemmänkin, mutta Indian on vain kesäkäytössä.
Normaalien huoltojen, jotka olen kaikki tehnyt itse, pyörään olen vaihtanut kerran etujarrupalat ja ajo- sekä toisen lisävalon polttimon.

Pyöriä on mulla ollut ilman taukoja 48 vuotta ja ajokilometrejä noin miljoona. Tällä hetkellä tallissani on 11 pyörää. Sekä poikani Indian Scout. Hieno pyörä sekin!

Mielestäni Indian hakkaa laadullaan ja huolettomuudellaan 6-0 kaikki pyörät joista mulla on kokemusta.
On ne sitten Euroopasta tai Japanista. Tai Neuvostoliitosta...

Vaikka tallissa on pyöriä sportista enduroon niin kyllä Indian on mulle se mieluisin ajettava!

Kohtuu arvokas se Indian on, mutta halvalla ei saa hyvää!

Terv, Jussi

Hienoa kuulla, että olet ollut tyytyväinen, enkä kyllä ihmettele. Tuossa Thunder Stroke moottorissa on kyllä mahtava vääntö ja iskunvaimennus on erinomainen. Pyörä on todella hyvä ajettava kaikin puolin. Mitä enemmän tuolla ajaa, niin sitä paremmalta tuntuu. Hirveästi ei ole muuten noita isoja inkkareita tullut vastaan. Kaiketi niitä on rekisteröity vuositasolla jotain 10-20 kpl?
 
Back
Ylös