• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

intercom kiinasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ktv
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitappa tänne sitten infoa miten kävi tuon tullin kanssa. Mistä tilasit ja minkälaisen mallin?

Tuossa uudessa rajoittava tekijä on ainakin se jos haluaa käyttää nappikuulokkeita välillä kypärässä niin eipä taida monessakaan kuulokkeissa tuollaista liitintä olla.

Näyttäis kyllä ihan samalta kuin mitä itse tilasin viime keväänä.
Tullin kanssa ei mitään ongelmaa. Ja laite pelittää täysin hintansa arvosta (ja paremminkin).

Tänään hain postista puhelimet. Toimii. Kypärään sai aika hyvästi asenneltua. Kantama oli ulkona noin 140m ilman häiriöitä liitereiden ja puskien läpi. Musiikin ja puhelujen vastaanoton sai pelaamaan Androidista ja Nokian vanhemmammallisesta luurista. Soittaminen kännykällä tuon laitteen avulla ei meinannut onnistua kovinkaan helposti.
Kommunikointi kahden intercomin välillä toi kivasti.

http://viewitem.eim.ebay.fi/2BT-Bluetooth-Interphone-2Way-motorcycle-Helmet-Intercom-500M-Range/251018603265/
Nuo ostin viimevuodemmallia. Uudessa näyttäisi olevan vähän littanammat kuulokkeet, jotka eivät varmaan painaisi korviakaan niin helposti.

Lähettivät 18 USD arvoisena lahjana, joten meni tullinkin ohi ihan hyvin.

856937_10151463915322164_1318468638_o.jpg

Sitten kun vielä vaihdat noitten läpysköiden tilallle vähän paremmat kaiuttimet niin alkaa rokkikin soimaan :thumbup:
Onkohan näihin ihmeisiin olemassa mitään ohjelmapäivityksiä niin kuin parempiin laitteisiin?

Viimeksi muokattu:
Mä tilasin kanssa tuosta ebayn linkistä puhelimet.

Annoin luottokortin numeron ja hyvksyin jne.

Nyt kuitenkin tuli sähköpostiin "Your invoice for ebay purchase" ja "please pay for your 2xBT interphone".

Eikö se nyt ottanutkaan rahoja luottokortilta?

Tänään tuli yläpuolella olevasta linkistä tilatut intercomit. Vajaassa parissa viikossa tuli ja ei ongelmia tullin kanssa. Paketin päällä arvo 18$.
Nopealla testauksella parittui puhelimen (HTC sensation) kanssa helposti. Musiikki kuuluu tosi hyvin ja selvästi. Puheluja pitää myöhemmin testailla.
kyseessä siis uudempi malli.

Kerroppa varsin kun pääset testaamaan että mitenkä tuo toimii kovemmilla volyymeillä, särkeekö kajarit vaiko miten kuuluu.

No niin. Pieni testauslenkki tehty moposkootterilla.

Musiikki kuuluu selvästi n.60km/h vauhdissa ja earit korvissa. Jos puhelimesta laittaa musiikin liian kovalle, niin alkaa ääni särkymään.

Puhelu kuului hyvin ja selvästi noissa vauhdeissa. Sama vika tässäkin, liika voluumi saa kaiuttimet särkemään.

Navin ( google ) ohjeet tulivat korviin ilman musiikkia ja jos musiikki soi, niin tuli musiikin päälle.:jippikaijee:

Laitteiden välinen keskustelu jäi vielä kokeilematta, mutta uskoisin senkin toimivan samalla laadulla kuin puhelut.

Itse olen tällä testauksella erittäin tyytyväinen laitteeseen. Äänenvoimakkuus riittää hyvin musiikin kuunteluun hyvällä laadulla, en tosin mikään kranttu tuon suhteen olekkaan.:)

Kaippa se pitää sitte ittekki moiset tilailla...
Viimesin linkki lieneen uusimpiin mahdollisiin?

Itse laitoin vuosi takaperin itselle ja emännälle nuo. Toimineet moitteetta ja latauskin pysyy pitkänkin päivän. Kuulokkeet hyvin ohuet ja tarttuvat mukana olevilla tarrasysteemeillä. Itseltäni lähti heti alussa mikin tuhero huitsin nevadaan mutta kukaan ei ole valitellu kohinoista. Tosin avattava umpipotta. Itse ohjaimen teline pysynyt hyvin mukana olevalla teippauksella. Emännällä taas kiinni mukana olevan kiristettävän klipsin varassa. Onpa porukka puheluistakin sanonut että ei huomaa mitään eroa. Ja milläpä laitteella kauheen hyvin esim musat kuuluiskaan yli satases. Tässäkin kuuluu normi maantie nopeudessa ihan ok.

Nolanin n85 meni nuo kosta pron kaiuttimet jotka tinailin vakioiden tilalle heittämällä kypärässä oleviin kuuloke koloihin. Sopivasti puristavat korvia vasten pehmusteiden alta ja saa nähdä tarviiko korvatulppia enään ollenkaan. :thumbup:

Back