YellowBullet
New member
Kuvan jos näkisi niin selventäisi paljon...tosin nuo entisetkin kiinalaiset toimii jotenkin nyt kun vaihdoin uuden höpinäpöntön yoshimuraan =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hello! Onko teillä linkkiä heittää mistä noita Kosseja saa ja miten kuulokkeiden vaihto tapahtuu?![]()
Onko Kossin kuulokkeessa sama impedanssi kun näissä kiinan vehkeissä vai joutuuko vastuksilla kikkailemaan?

Osaisiko joku kertoa pystyykö kiinan koneen parittamaan Senan kanssa? Voisi tarakkaharakalla laittaa kiinalaisen
satunnaiseen käyttöön.
Oli muuttuvaa juttuseuraa 
Kossit on isommat vs. orkkis kaiuttimet. Mulla kypäränä Shoein Qwest ja siihen Kossit upposivat juuri sopivasti; tarpeeksi lähellä korvaa, jolloin myös basso toistuu, muttei kuitenkaan paina korvaa.Pari kysymystä? Onko kaiutin elementeissä kokoeroa jos vaihtaa kossiin? Ja mahtuuko orkkis esim. nolanin omaan kaiutin syvennykseen? Itellä nyt x-liten 701, muuten loisto kypärä mut en saa ämyreitä sillein paikoilleen ettei painais korvia, sattuu pitemmän päälle.
Mulla on Nolanin N103 ja siihen joutui hieman veistelemään paikkaa jotta Kossin elementti istui paikalleen kunnolla. Nolanissahan paikat on suunniteltu N-Comia varten. Ja eikös X-Lite ole myös Nolanin valmistama?Pari kysymystä? Onko kaiutin elementeissä kokoeroa jos vaihtaa kossiin? Ja mahtuuko orkkis esim. nolanin omaan kaiutin syvennykseen? Itellä nyt x-liten 701, muuten loisto kypärä mut en saa ämyreitä sillein paikoilleen ettei painais korvia, sattuu pitemmän päälle.
Mulla on Nolanin N103 ja siihen joutui hieman veistelemään paikkaa jotta Kossin elementti istui paikalleen kunnolla. Nolanissahan paikat on suunniteltu N-Comia varten. Ja eikös X-Lite ole myös Nolanin valmistama?

Jokos joku on ehtinyt toteamaan noiden kiinalaisten (tuo edellisessä viestissä oleva malli..) vesitiiveyttä? Eli että pelittääkö laitteet myös kovan ukkoskuuron / sateessa ajetun päivän jälkeen?
Vanhempi malli kesti ainakin hyvin rankkasateet yms. Tätä päivitettyä versiota en ole koko päivän kestävillä märillä reissuilla testannut, mutta kyllä ainakin parin-kolmen tunnin sateessa ajetut siirtymät on laite kestänyt hyvin.