• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

intru 1400

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
ongelma on seuraava, aikaisempi omistaja porannut pakoputken takalaippaan reikiä jotka minun piti häivyttää laittamalla isomman putken ulostuloksi ja hitsata loput reiät umpeen mut miten se takalaippa lähtee irti,niitit pois, crc, öljy,naputtamalla,yritetty, ei liiku mut lastua lähtee. onnistuuko ulosvetäjällä? pitäisi saada ehjänä takaisinkin.
onko antaa vinkkejä?

Pyydäppä vaikka yksityisviestillä Timonilta tai Pegasukselta salasana Team customin puolelle, sieltä löytyy enemmänkin juttua ison intikan putkista
062802moto_prv.gif

olen pyytänyt salasanaa vaan eipä ole tullut

Mä tein itse ulosvetäjän sille päälle. Eli hitsasin laippaan(mikä on putken sisällä ja pitäs saada pois) 8mm pultit 2kpl ja lattarautaan reiät. Pahvia väliin ja laipassa olevat pultit lattaraudasta läpi niin, että latta otti tukea putken ulkopinnasta. Sitten vaan pulteista kiristämään/naputtelemaaan samalla. Jo tuli ulos ja mitään ei särkynyt. Toivottavasti ymmärsit selityksestä edes puolet
omg.gif

Kuinka suuri sen alimmaisen laipan keskireikä on kun itse suunnittelin ankkuripultilla vetämistä keskireiästä kun se keskusta lähtee kuitenkin veke mut jos reiät on saman suuruiset niin sitte ei onnistu vai kannataako heti alkaa hitsaileen?

Alempi reikä on hieman suurempi, mutta päällimmäisestä laipasta lähtee putki muiden laippojen läpi. Joten ankkuripultilla ei onnistu. Hitsaile ihan suosiolla pultit päällimmäiseen laippaan ja vedätät nillä varovasti.

Otin varulta akun kengän irti kun hitsasin ja maa kaapeli hitsikoneesta mahdollisimman lähelle hitsauskohtaa. Näin ollen sähkö ei kierrä sähkölaitteiden läpi. Ota huomioon, että maakaapeli saattaa "polttaa" jäljen mopoon...

Back