Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei todellakaan 26 euron arvoisia. Itse maksoin viime syksynä neljästä kappaleesta muistaakseni 38 euroa. Kyllä ne ainakin tuntuisivat kestävän paremmin. Edelliset vaihdoin uusiin 30tkm ajon jälkeen ja suht ok kuntoisilta vielä näyttivät.Onko kellään tietoa/kokemusta Ngk:n tai Denson Iridium-sytytystulpista?Ovatko hintansa arvoisia (All Rightin hinnastossa IU27A malli 26 egeä /kpl).Paraneeko koneen käytös millään tavalla vai kannattaako tyytyä käyttämään vakiomallin kynttilöitä?
OMG! Mä maksoin kk sitten yheksänkymppiä ja jotain neljästä iridium tulpasta! Voi v!sanoi:No ei todellakaan 26 euron arvoisia. Itse maksoin viime syksynä neljästä kappaleesta muistaakseni 38 euroa.
mistä ostit kun noin edukkaat olivat?!No ei todellakaan 26 euron arvoisia. Itse maksoin viime syksynä neljästä kappaleesta muistaakseni 38 euroa. Kyllä ne ainakin tuntuisivat kestävän paremmin. Edelliset vaihdoin uusiin 30tkm ajon jälkeen ja suht ok kuntoisilta vielä näyttivät.Onko kellään tietoa/kokemusta Ngk:n tai Denson Iridium-sytytystulpista?Ovatko hintansa arvoisia (All Rightin hinnastossa IU27A malli 26 egeä /kpl).Paraneeko koneen käytös millään tavalla vai kannattaako tyytyä käyttämään vakiomallin kynttilöitä?
En tiedä, oli joku Busanistien kimppatilaus jota en itse järkännyt. Mutta esimerkiksi jo aiemmin mainittu http://www.sparkplugs.co.uk/ varmasti toimii myös.mistä ostit kun noin edukkaat olivat?!No ei todellakaan 26 euron arvoisia. Itse maksoin viime syksynä neljästä kappaleesta muistaakseni 38 euroa. Kyllä ne ainakin tuntuisivat kestävän paremmin. Edelliset vaihdoin uusiin 30tkm ajon jälkeen ja suht ok kuntoisilta vielä näyttivät.Onko kellään tietoa/kokemusta Ngk:n tai Denson Iridium-sytytystulpista?Ovatko hintansa arvoisia (All Rightin hinnastossa IU27A malli 26 egeä /kpl).Paraneeko koneen käytös millään tavalla vai kannattaako tyytyä käyttämään vakiomallin kynttilöitä?
osaset myy 19e kappale.. iu27aEn tiedä, oli joku Busanistien kimppatilaus jota en itse järkännyt. Mutta esimerkiksi jo aiemmin mainittu http://www.sparkplugs.co.uk/ varmasti toimii myös.mistä ostit kun noin edukkaat olivat?!No ei todellakaan 26 euron arvoisia. Itse maksoin viime syksynä neljästä kappaleesta muistaakseni 38 euroa. Kyllä ne ainakin tuntuisivat kestävän paremmin. Edelliset vaihdoin uusiin 30tkm ajon jälkeen ja suht ok kuntoisilta vielä näyttivät.Onko kellään tietoa/kokemusta Ngk:n tai Denson Iridium-sytytystulpista?Ovatko hintansa arvoisia (All Rightin hinnastossa IU27A malli 26 egeä /kpl).Paraneeko koneen käytös millään tavalla vai kannattaako tyytyä käyttämään vakiomallin kynttilöitä?
miten tulpat korkkasi? normi koneissa tuskin tuollaista ilmiötä syntyy.. millasella kokoonpanolla kone oli? puristuksia julmasti ja.. olihan oikean arvoiset tulpat? platinat taitavat olla noihin "kutiteltuihin" sopivat??mulla huonoja kokemuksia moisista tulpista !!yks tulppa korkkas viime kesänä, ja jälki sen mukaista. ventiili ruttuun(ja seeti) ja mäntään mukavat jäljet !!
ja toinen tulppa oli lähes hajoomis pisteessä !!
ja vessa oli 1100 R i/ö. ja vähän "kutiteltu"
(piti muka kestää puristusta/lämpöjä paremmin ko tavallisen tulpan)![]()
![]()
Vaihtoväli on pidempi mutta ei muuta huomattavaa hyötyä eli iridiumi jos se on vakiona kuten uudemmissa jo tuppaa oleen.Onko kellään tietoa/kokemusta Ngk:n tai Denson Iridium-sytytystulpista?Ovatko hintansa arvoisia (All Rightin hinnastossa IU27A malli 26 egeä /kpl).Paraneeko koneen käytös millään tavalla vai kannattaako tyytyä käyttämään vakiomallin kynttilöitä?
Taisi vifferiin olla toissa vuonna vakiotulpatkin jo 17 eur/kplVFR 800 vtec on melko edulliset... iridiumit.. halvimmat löytämäni on 26€kpl Allwrong Ovh 62€ kpl ...![]()
toho VFR:n suosittelevat vain IMR9B-9H tulppaaTaisi vifferiin olla toissa vuonna vakiotulpatkin jo 17 eur/kplVFR 800 vtec on melko edulliset... iridiumit.. halvimmat löytämäni on 26€kpl Allwrong Ovh 62€ kpl ...
?![]()