Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samanlainen hämärä käsitys mullakin ollut. Ja mutua tietenkin..Itse olen ollut siinä mielikuvassa, että juurikin iridiumit kestäisi paremmin tuota kastumista. Ihan täyttä mutua tietenkin tämä tieto.
Isot pojat juttelee B-Foorumilla iridiumtulpista. Itekkin tilasin pari settiä iridiumtulppia omaan mopoon kun halvalla sain. Kesällähän sen näkee miten ne rokkaa vai ei.Meinasin itse myös laittaa iridiumit 12tkm huollossa, mutta asiasta juteltuani mekaanikon kanssa tulen valitsemaan tavalliset. Syynä se, että iridium tulppa kun pääsee kerran kastumaan, niin se on sökö ja on vaihdettava uuteen. Aika namia vaihdella kyykkäriin tulppia useimmin kuin huolto-ohjelman mukaan. Mekaanikon mukaan kerran kun on kokeillut iridiumeja ei enää niihin koske. Tehon lisäyskin on kuulemma vain psykologista, testattu penkissä. Ko. mekaanikko ei ole aivan noviisi pyörien kanssa.![]()
No tuolla edellä mainitussa http://www.sparkplugs.co.uk/ puljussa näyttää olevan, hinta on vaan korkeampi kuin NGK:n kynttilöillä....saakohan noita denson tulppia tilattua jostain euroopan kolkasta.itte oon vaan löytäny noita jenkkilaän tarjouksia
Paljonko tulpat tuli maksamaan kaikkineen kuluinee ?En kommentoi siihen mikä on Iridium tulpan etu kun en osaa sanoa mitään viisasta siihen.
Sen verran selvittelin asiaa, että lämmönkesto pitäisi kai olla parempi ja kastuessaankin kestää normaalia paremmin.
Itse hankin omat tulppani noin kuukausi sitten tuolta --> http://www.sparkplugs.co.uk/
reilu 6€/kpl ja tuli 4:ssä päivässä Englannista.
Maksu muistaakseni Master Cardilla kun Visa Electron ei toiminut.
Kesällä pääsen testaamaan sitten onko niistä apua vai NO....
Tuolta POWERSPARKS tilattuna 4 tulppaa postiluuksta sisään muutamassa päivässä ja karvan päälle 52 euroa luottokortilta.Paljonko tulpat tuli maksamaan kaikkineen kuluinee ?
Kyllä ne ainakin moottorikelkassa kestää huomattavasti paremmin kastumista kuin tavalliset tulpat. Ja kestoikäkin ihan eri luokkaa.(ei mutua)Samanlainen hämärä käsitys mullakin ollut. Ja mutua tietenkin..Itse olen ollut siinä mielikuvassa, että juurikin iridiumit kestäisi paremmin tuota kastumista. Ihan täyttä mutua tietenkin tämä tieto.
Eli liki sama hinta mihin olisi ystävällisestä autotarvike liikkeestä saanut ne kotomaastakinAnteeksi valehteluni![]()
Tulpat ei siis tietenkään maksaneet kuutta euroa vaan reilut kuusi puntaa!
Sieltä kun nappailee koriin oikeat tulpat ja menee ostoskoriin niin ohjelma lisää
automaattisesti postikulut tulppien hinnan päälle.
Tulpat tuli siistissä pikku kuoressa postiin.
Tulpille tuli hintaa 58€ kuluineen ja vaihtokurssina käytin
1 GBP = 1,4473 EUR
Pyörä on Kawa zx-9r
Hyötyä, on eri asia kuin "yhtään lisää hevosia"Kysäisin Viaberiltä: Kannattaako sijoittaa ~80 € iridiumeihin, eli onko niistä todellakin jotain hyötyä?
Viaberin Harri vastasi: En usko että saat yhtään lisää hevosia vaihtamalla "tavalliset" tulpat iridiumeihin.
Että semmosta![]()
Minkälaisen superreleen toi vaatii? Pitääkö olla joku erityinen suurjännitepalikka vai kelpaako ihan tavisrele?osat maksaa alle 10ekeä. yksi auton rele, sulakeboxi, ja pari piuhaa ja muutama liitin. periaate on sama kuin siinä, että kytketäänkö auton valot virtalukon kautta, vai releen ohjaamana.
kait siihen ihan 12v palikka passaa, nimittiäin puolan jälkeenhän vasta jännite pompsahtaa...Minkälaisen superreleen toi vaatii? Pitääkö olla joku erityinen suurjännitepalikka vai kelpaako ihan tavisrele?osat maksaa alle 10ekeä. yksi auton rele, sulakeboxi, ja pari piuhaa ja muutama liitin. periaate on sama kuin siinä, että kytketäänkö auton valot virtalukon kautta, vai releen ohjaamana.