excalibur22
New member
miten iridium visiiri eroaa tavallisista visiireistä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä Shoeissa ainakin sen kalvon pitäis olla siellä sisällä, en minä siihen ole mitään naarmuja saanut ja myyjäkin väitti samaa. En sitten tiedä, miten Araissa on.Ja se iridiumkalvo ei ole visiirissä sisällä vaan se on siinä päällimmäisenä etupinnassa. Siksikin naarmuuntuu aika herkästi.
Mulla ei ole Shoeista, Araista ole kokemuksia niin en voi sanoa miten se vaihtaminen onnistuu.Mikäs se sellainen pikairroitus on? Itselläni on ollut Shoei ja Arai ja molemmat on kyllä mun mielestä nopea irroittaa ja laittaa takaisin.
Ja se iridiumkalvo ei ole visiirissä sisällä vaan se on siinä päällimmäisenä etupinnassa. Siksikin naarmuuntuu aika herkästi.
Mutta hyvännäköisiä ovat ja mukavia kirkkaalla kelillä!!
Älä, älä... Pimeelläki huomattavasti jännittävämpi ajaa ku o heti kerralla kunnon darkness kehissä. Tuskinpa se pimeys nyt niin sukkana tulee et joka snagarireissulla pitäs olla kaks pleksii mukana...Ostin Suomy-kypärän, jossa oli Iridium-visiiri valmiina. Minusta mokomalla visiirillä ei tee mitään, sitähän ei voi sateella ja hämärässä käyttää (liian tumma) ja jollekin ulkonäyttävyydelle en taas anna mitään arvoa. Enkä viitsi joka reissuun ottaa kahta visiiriä mukaan.
Eli jos jollakin on virheetön normaali kirkas Suomyn visiiri, niin voin vaihtaa tuon siihen.
Samaa mieltä. Näkyvyyden puolesta sopii vain päiväsaikaan aurinkoisella säällä körötteleville nössökuskeille ja ulkoasultaan menee samaan tyylikkyyden kategoriaan kuin vaikka Bilteman vaaleanpunaiset pyyhkijänsulat. Eli pahemmin kuin vahvasti teinituninghommia.Minusta mokomalla visiirillä ei tee mitään, sitähän ei voi sateella ja hämärässä käyttää (liian tumma) ja jollekin ulkonäyttävyydelle en taas anna mitään arvoa. Enkä viitsi joka reissuun ottaa kahta visiiriä mukaan.
Ainakin omassa visiirissä se iridiumkalvo on siinä pinnassa... Minullakin siis Shoein potta.Kyllä Shoeissa ainakin sen kalvon pitäis olla siellä sisällä, en minä siihen ole mitään naarmuja saanut ja myyjäkin väitti samaa. En sitten tiedä, miten Araissa on.Ja se iridiumkalvo ei ole visiirissä sisällä vaan se on siinä päällimmäisenä etupinnassa. Siksikin naarmuuntuu aika herkästi.
*REPS*sopii vain päiväsaikaan aurinkoisella säällä körötteleville nössökuskeille ja ulkoasultaan menee samaan tyylikkyyden kategoriaan kuin vaikka Bilteman vaaleanpunaiset pyyhkijänsulat.
Meinaat, että harrastuksessa, jossa keskivertoharrastajan harrastevälineet kustantavat 10000+euroa joku olisi kateellinen toisen mopomiehen muutaman kympin kirjavasta pleksinpalasta?*REPS*Kateuden peikkoko hyytävi veren?![]()
Suomy Spec1RMikä Suomyn malli sul o?
No joo, mielipiteet sallitaan, kyllähän joku tykkää äidistäkin, vaikka useimmat tyttärestä. Huvitti vaan kirjoituksesi paatosTässä tapauksessa tosin mainittu pleksinpala löytyy myös allekirjoittaneen hyllystä, joten kateuden peikon sijasta kommentti taisi tulla kokemuksen rintaääneltä.