HondaCebari
Espoo / Horo
Eikös tässä olisi jotain ?
IronButt/cbr 900rr
Mukaan kelpuutetaan vain ja ainoastaan 900rr pyörät !
Tämä ei ole mikään provo,vaan olen mukana kunhan porukka innostuisi aiheesta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu,toki täytyy vähän miettiä sitä ajankohtaa jne.Turusta voisin tulla messiin. Riippuu toki hiukan rahatilanteesta ja ajankohdasta. Kiinnostusta kyllä löytyisi. Vm. on siis 1996.
kyllä se melkein riittää jos ajetaan Ss1000 eli 1600km.vm. 2002 moisella vehkeellä jo ajanut 1200km 16 tunnissa, riittääkö se mihkään vielä![]()
Reitin suhteen otetaan ehdotuksia vastaan,itse pääsen starttaamaan espoosta/kristiinankaupungista mutta mikäli monta pyörää lähtee matkaan turkusesta ni enköhän minä sinne voi siirtyä.-99 Turkun suunnalta kiinnostais kyllä. Riippuu tietty koska ja mihin. Mutta suunnittelin itekkin tota niin kerro lisää.
Että turusta 8 tietä haaparantaan ja ruottin rantaa alas,Entä jos ajais Turusta rannikkoa pitkin ylös ja sielä laskettelis ruotsin kautta alas? Illaks laivaan niin jokanen voi kilistää vähän kuppia ajon päätteeksi ja nukkua yönsä ennen ku lähtee ajaa takas kotiin ( ketkä asuu muualla ). Norjakin olis kiva mut siel ajaminen on varmaan ainakin pohjosessa hidasta ja kotiinpaluu voi olla nihkeä.
Juuri näinVoishan tuota miettiä jos ajankohta vaan sopii. Olisi ainakin todellinen rautaperseajo kun tuo cebarin ajoasento ei ainakaan minua ole vakuuttanut pitkällä matkalla.
Mä ajoin oman Rautaperseajoni Tukholmasta Tornion Vaasan kauttaEttä turusta 8 tietä haaparantaan ja ruottin rantaa alas,Entä jos ajais Turusta rannikkoa pitkin ylös ja sielä laskettelis ruotsin kautta alas? Illaks laivaan niin jokanen voi kilistää vähän kuppia ajon päätteeksi ja nukkua yönsä ennen ku lähtee ajaa takas kotiin ( ketkä asuu muualla ). Norjakin olis kiva mut siel ajaminen on varmaan ainakin pohjosessa hidasta ja kotiinpaluu voi olla nihkeä.![]()
Ois ainakin sellainen reitti ettei juuri tarvi kallistella![]()