• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

IronButt/ CBR1100XX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja weni72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
6,76L/100km. eli pikkasen alle normi kulutuksen
biggrin.gif

Mietiskelin tuossa kulutuksen eroja. Johtuvat varmaan osin mittarivirheistä. Tarkemmin taidetaan päästä oikeisiin eroihin kun sanon että pantsiiniä kului 90,76 litraa koko matkalla. Eiköhän me aika lailla ajettu sama matka kaikki
lookaround_orig.gif

Minulla mittariin tuli kilometrejä 1659.

Onnea vaan kimppasuorituksesta. Mietitytti vaan nuo kilometrit, alle 1700 kaikilla itse ajossa. Toivottavasti Loimaan mies ei vähennä liikaa, koska AINA niistä putoaa kilometrejä pois. Käytännössä kannattaa ajaa satasen verran ainakin yli. Mutta toivotaan että kaikki menee niinkuin pitää, hyvää kesää ja turvallisia kilometrejä
sport05.gif

Onnea vaan kimppasuorituksesta. Mietitytti vaan nuo kilometrit, alle 1700 kaikilla itse ajossa. Toivottavasti Loimaan mies ei vähennä liikaa, koska AINA niistä putoaa kilometrejä pois. Käytännössä kannattaa ajaa satasen verran ainakin yli. Mutta toivotaan että kaikki menee niinkuin pitää, hyvää kesää ja turvallisia kilometrejä  
sport05.gif
Aika vahva tunne on jotta metrit riittää
wink.gif

sport05.gif
Aika vahva tunne on jotta metrit riittää
wink.gif
Sehän on pääasia.
smile_org.gif
Hatunnosto suorituksesta, mulle jotenkin bläkkäri ei jostain syystä soveltunu pitkänmatkan ajoon vaikka 5 vuotta sillä ajelinkin. Pannarilla olen löytäny sellaisen ajoasennon että raatoperseetki menee kohtuullisen helposti. Edelleen toivotan kaikille hyvää kesää, uusia raatoperseajoja odotellessa
062802moto_prv.gif

sen verran kokenutta porukkaa reitin laskijat olivat, että vakaasti luotan siihen, että matka riittää.

Jos ei riitä, niin sitten sitä vasta puhetta riittääki miitingissä!
kaboom.gif
biggrin.gif

no ei vaiskaan, sovussahan siellä toki ollaan, kuten viimeksikin.
033102beer_1_prv.gif

sen verran kokenutta porukkaa reitin laskijat olivat, että vakaasti luotan siihen, että matka riittää.

Jos ei riitä, niin sitten sitä vasta puhetta riittääki miitingissä!  
kaboom.gif

biggrin.gif

no ei vaiskaan, sovussahan siellä toki ollaan, kuten viimeksikin.  
033102beer_1_prv.gif
Juuri saamani tiedon mukaan suoritus on hyväksytty  
biggrin.gif
ONNEA suorituksesta
062802jumpie_prv.gif
Pannaristit on lähdössä 11.6. suorittamaan myös, ja minä luultavimmin mukana jos vain huolivat
lookaround_orig.gif

Ilmoittautuminen hondamanialle vaan ja se on sillä selvä.

mukaan mahtuu tehdään sitten vaan hippasen pidempi letka...

Summassaaressa jo hiukan kokeiltiin montako mahtuu....(64 oli kokeeksi)
biggrin.gif

saamani tiedon mukaan 16 xx kuskia odottaa virallista postia. Hyvä me.
Vajaa kuulausi seuraavaan tapaamiseen.

Back