Iskarit Rocketiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mototollo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mototollo

New member
Nonii tänään tuli Wilbersin takaiskarit roksuun eli äkkiä alle ja baanalle ! Pyörä muuttui todella hyväksi eli mutkatiellä kääntyy ja ottaa routapatit tosi nätisti . Nyt käytössä tehtaan säädöt eli ajan ne sisään ja sit pääsee säätämään !
SUOSITTELEN !!! Kiitos oitracon Oivalle ; tavara oli sitä mitä pitikin ja toim.aika ok !

loistavat iskarit ostit ,vaihda myös eteen saman valmistajan progressiiviset jouset, niin alusta on balanssissa, itselleni tilasin saman setin suoraan tehtaalta , teetimme ne pyörän ja kuskin painon mukaan, huomioiden ajotyylin. Loistavaa palvelua, ja ( jopa yllättävän tarkkaa touhua ) odottelen toimitusta noin reilun viikon päästä

No nyt alkoi pojat taas pullisteleen ja henkseleitä paukuttaan noilla Bolt-On osilla  
mad.gif

Itse otin yarzaxxx:n viestistä sen viisauden opikseni,että yritän tehdä ne iskarit itse naapurin ahjon ääressä ja teen nuo hiilikuituvanteet netistä löytämieni ohjeiden mukaan...
Turbon kaikkine himmeleineen ajattelin suunnitella huomenna aamu pas-la ollessa..

Poltan,murskaan ja tuhoan kaikki ne euroilla ostetut ja ammattitaidolla tehdyt osat ja haen sitä rakentelun NÖYRYYTTÄ tekemällä kaiken itse  
wink.gif

Tosin en aja mopolla tulevana kesänä juurikaan,mutta nöyryys ja omien taitojen hakeminen vaatii jonkin hinnan  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

bowdown.gif
nyt oot asian ytimessä
biggrin.gif

oishan se ihan
033102ass_1_prv.gif
jos vaan tilaat ja asennat.. ite pitää tehä kaikki osat
tounge.gif

Joo samallalailla ne on tehty eli kaikki otettu huomioon !
Etupää on harkinnassa !
loppuiko se perän soutaminen... ja pelittääkö se paluuvaimennus säätö .. nostitko "perää" eli onko pidemmät iskarit kuin alkuperäiset ?

Tuol ameriikan maalla on annettu oikein huippu arvosanoja noille iskareille,, hehkuttavt ihan sikana kuinka se pyörä on ihan eri planeetalta.

No nyt alkoi pojat taas pullisteleen ja henkseleitä paukuttaan noilla Bolt-On osilla  
mad.gif

Itse otin yarzaxxx:n viestistä sen viisauden opikseni,että yritän tehdä ne iskarit itse naapurin ahjon ääressä ja teen nuo hiilikuituvanteet netistä löytämieni ohjeiden mukaan...
Turbon kaikkine himmeleineen ajattelin suunnitella huomenna aamu pas-la ollessa..

Poltan,murskaan ja tuhoan kaikki ne euroilla ostetut ja ammattitaidolla tehdyt osat ja haen sitä rakentelun NÖYRYYTTÄ tekemällä kaiken itse  
wink.gif

Tosin en aja mopolla tulevana kesänä juurikaan,mutta nöyryys ja omien taitojen hakeminen vaatii jonkin hinnan  
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
ARVOSTAN!
bowdown.gif

Hyvä kuitti oli!

Joo otin 15mm pidemmät ja herkkyys parani , perä napakampi kuin ennen , mutta tarvii vielä säätää !
sport05.gif

Back