• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Iso naku haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tmikki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Enhän minä enää jaksanut pähkäillä, tein kaupat GSX 1400:sta. Tekevät vielä öljyhuollon ja laittavat uuden akun niin jos vaikka loppuviikolla saisi pyörän alle. Kelitkin lupaavasti lämpenevät :orgmp:

Saattaa se kyytiläinenkin vielä innostua uudelleen, GSX 1400:n satula on nimittäin iso ja hyvä kyydissäolijalle. Sitä on muutama kyydissäollut minulle kehunut, varsinkin jos pyörässä on takalaukku selkänojalla.

joo kaasaritkin toimii.

itsellä vaan on ollut kaasaripyöriä ja ruiskupyöriä ja oman otannan mukaan kaasaripyöriä omistaessa on kädet haissut enemmän bensalle kuin ruiskupyörillä.

Pyörä haettu ja ajettu noin 200km.
Moottori on väkivahva vääntökone ja äkkiä tuntuu että viidelläkin vaihteella pärjäisi.
Toki kuutonen käyttökelpoinen jo kuudestakympistä josta lähtee nöyrästi ilman nykimisiä työntämään.
Sain vaimonkin kyytiin ja kehuja tuli tiloista, mutta oli vuosien aikana vaimon ajokamat kutistuneet ja uusien hankinta edessä. Kummasti omat ajokamat eivät olleet eli niissä oli siis riittävästi kutistus/kasvunvaraa:D
Minulla varmaan yli kymmenen vuotta vanha Shoei potta joka selvästi hiljaisempi kuin uudempi Schubert C3.
Täytynee lähteä kypäräkaupoille.
Kelitkin mitä parhaat:orgmp:

No kyllä ainakin itse tälläisenä wanhana insinörttinä kuolaan jo kieli pitkällä miten tuo täyssähköistyminen tulee tätä koko mp-sceneä muuttamaan...

Itse muuten vaan wanhana olen iloinen siitä, että on silloin jo ajolupa viety kun joutuisi sähköhimmeleillä ajamaan.. ja Teslan sähköihmeitä on töistä jokunen haettu lavakyydillä pajalle.. kaikki eivät ole palaneet takaisin..

Toki kuutonen käyttökelpoinen jo kuudestakympistä josta lähtee nöyrästi ilman nykimisiä työntämään.
Sehän näissä suuremmissa onkin nannaa, se on about se ja sama mikä lovi askissa on, aina löytyy sitä nöyrää jerkkua toteuttamaan kaikki kuljettajan pyynnöt :wanna:

Minä epäilin ekoilla ajoilla että 1250 Banditin kiekkamittari on rikki kun ei se viisari juuri yli 3k rpm nouse normiajossa. Joskus kokeilin kaverin CBR 600:sta. Rasittava perseensuristin, en jaksaisi matka-ajoa sellaisella. On näissä isommissa rivinelkuissa jotain taikaa, vaikka niin on v-twineissäkin. Ja triploissa. :D

Minä epäilin ekoilla ajoilla että 1250 Banditin kiekkamittari on rikki kun ei se viisari juuri yli 3k rpm nouse normiajossa.
Juu ei nouse, muistaakseni jopa ihan ohjekirjankin mukaan 60km/h lähtien 6. vaihde on ihan toimiva => tuleekin usein ajeltua km/h lukeman "kympit" sisällä, eli 40km/h 4:lla jne. :cruising:

Kävin ajamassa kahta -02 ja -06 mallista GSX 1400:sta.
Hienoja olivat ja kuten täälläkin kerrottu todella hienosti vääntävä moottori ja ajoasentokin passeli.
Vielä jäi kaupat tekemättä, kun haluaisin vielä testata myös CB:n ja XJR:n.
Pitää alkaa tutkimaan missähän olisi lähinnä nämä testattavina.
Kuumetta pukkaa!

Aikanaan piti valita yksi noista,kaikki hienoja pyöriä.Valinta oli vaikea mutta kyytiläinen sano että gsx 1400 on paras,kunnon penkki.Mitäpä siinä kiistelemään,meille tuli suzuki ja nyt yli satatuhatta ajettuna ei ole kaduttanut,ei ongelmia minkäänlaisia.

Back