• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Isompi plexi RT 1200:een

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kakoi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kakoi

New member
Nyt on ensimmäinen tuhat uudella RT:llä takana ja hyvältä on tuntunut. Koeajossa täydelliseltä tuntunut pleksi on kuitenkin alkanut tuntua jo hieman liian matalalta - käytännössä vähänkin nopeammassa ajossa "tuulilasi" on aina ylimmässä asennossa. Kumartumalla ihan vähän häipyy kaikki tuulen suhina lähes täydellisesti. Onko jollakulla hyviä kokemuksia isommasta pleksistä RT:ssä? Ise olen 186 cm pitkä.

Tilasin toissa keväää just CeeBaileys´ltä isomman plexin. en nyt muista tarkkaan sen mittoja, mutta on leveämpi ja korkeampi kuin alkuperäinen. Pituutta ( miehellä ) on 183 ja vaimo sanoo, pitkä selkä. Joka tapauksessa uusi plexi sopii mulle. Parhaimmillaan moottoritie nopeuksissa näen plexin yli ja kovassa sateessa olen katellut jopa plexin läpi kun se on täysin yläasennossa. Plexi on hyvin tehty ei vääristymiä tms. sopi heittämällä vanhan paikalle ja on pysynyt täysin naarmuttomana ja hyvänä. Hintaa taisi kertyä kaikkine veroineen ja muineen luokkaa 180 $ ja tuli parissa viikossa.
Lisä leveys pitää hanskat kuivempina - luulisin. Voin mitata uuden leveyden ja korkeuden, koska muistelen että alkuperäis plexit USA:ssa ja muualla vaihtelevat ja CeeBailyes puhuu että heidän plexit poikkeaa alkuperäisistä niin ja niin monta tuumaa.

No laita vaikka PM tänne, niin päästään eteenpäin.

T. pozo

062802moto_prv.gif

Nyt on ensimmäinen tuhat uudella RT:llä takana ja hyvältä on tuntunut. Koeajossa täydelliseltä tuntunut pleksi on kuitenkin alkanut tuntua jo hieman liian matalalta - käytännössä vähänkin nopeammassa ajossa "tuulilasi" on aina ylimmässä asennossa. Kumartumalla ihan vähän häipyy kaikki tuulen suhina lähes täydellisesti. Onko jollakulla hyviä kokemuksia isommasta pleksistä RT:ssä? Ise olen 186 cm pitkä.
Tämä toimii todella hyvin Z-Technik eli olisi melkeinen kun kotilolla ajaisi
wink.gif
- Lisätietoa -

Millaisia kokemuksia on Z-Technikin käytöstä RT:ssä ? . Kuinka paljon korkeampi se on kuin RT:n alkuperäinen pleksi.

Hankin Z-tecnicin Heinolta keväällä ja hyvin se toimii. Parannus alkuperäiseen on melkoinen, tosin itse kaipaisin vielä aavistuksen korkeampaa pleksiä (185cm pitkä). Z toisaalta ei tule näkökenttään ja suojaa hyvin myös hartioita viimalta.

Heinolta löytyy Z-tecnic 67 ja 72 cm korkeana. Onko kenelläkään
kokemusta tuosta korkeammasta. Itsellä kun pituutta on lähes 2, niin riittäiskö tuo "matalampi"

Back