Isot kiitokset v. 2008 ratapäivistä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeVee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TeeVee

Suomen suurin TeeVee
Mielestäni tämän(kin) kauden .ORG! -ratapäivien toteutuksista vastuussa olevat hlöt (ratavastaavat ja kouluttajat, olikos vielä joku muu?) ansaitsevat isot isot kiitokset!

KIITOS!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Toivottavasti ensvuonna ehtii vielä enemmän mukaan näihin rientoihin, on ne niin hyvin organisoituja!!!

Nyt
033102beer_1_prv.gif
... kun odottelee päättäreitä
cool.gif

Todella iso kiitos myös minulta ratavastaaville AnDylle ja Jensille, sekä kaikille kouluttajille. Kiitettävästi ovat ihmiset jaksaneet uhrata omaa vapaa-aikaansa meidän kaikkien eteen, ei ole ihan pieni homma pyörittää tuota rumbaa, omien töidensä ohessa
bowdown.gif

Kiitos myös kaikille liputtajille, ilman teidänkään panosta tämä touhu ei sujuisi. Ja tietysti myös kaikille jotka .orgin ratapäivillä ovat käyneet, eipä näitä päiviä ilman asiakkaitakaan järjestettäisi
smile_org.gif

Ensi kautta innolla odottaen!

Kiitos minunkin puolestani vaikka aikatauluni ei tänä vuonna sopinut kuin yhteen apparan reissuun. Mutta se olikin sitä hauskempi. Hienoa työtä ootte tehneet
smile_org.gif

Kiitos andy sekä jens ynnä muut kouluttajat ensikaudella jatketaan
samoilla kuvioilla.
bowdown.gif

osallistuin tänä kesänä eka kartaa ratapäiville ja aluks kun näin muitten pyörät niin ajattelin et MITÄ MINÄ TÄÄLLÄ TEEN TÄLLÄ PIENI TEHOISELLA MOPOLLA  
blush.gif
mutta hetken siellä oltuani ja ajettuani totesin että siellä minä menin muitten mukana ja siellä vallitsi hyvä yhteishenki niin muitten motoristien kuin myös kouluttajien keskuudessa . . . valtava kiitos Motoparkissa 6.8.-08 olleille kouluttajille ja myös kaikille muille paikalla olleille motoristeiille osoititte oikeaa asennoitumista tähän harrastukseen ja tähän elämäntapaan  
bowdown.gif

Kiitoksia täältäkin todella onnistuneista päivistä. Toivottavasti ensivuonna ehdin enemmän mukaan.

Täältäkin iso kiitos, etenkin kouluttajille. Vähän olen ajamaan ehtinyt, mutta opit on mielessä. Ja ennen kaikkea olen huomannut että ne oikeesti toimii!!!  
tounge.gif

Onkos ollut tapana pitää jotain päättäjäisiä??  
033102beer_1_prv.gif

033102beer_1_prv.gif

TeeVee puhuu (taaskin) vähän mutta täyttä asiaa.

Jos kiitettäviä henkilöitä lähtisi yksittäin luettelemaan, tulisi listasta tolkuttoman pitkä, osan jäädessä kuitenkin pois, joten ihan yleisesti:

Suuret kiitokset mukavasta ja opettavaisesta ratakaudesta kaikille.

Ihmettelen jos järjestelykaksikko jaksaa vetää rumbaa vielä ensi kesänäkin, mutta toivottavasti jaksaa, niin hienosti on homma toiminut.

Jep , ekaa kertaa radalla. Kivaa oli ja koulutus toimi hyvin.

Eli ISO kiitos kaikille ratapäiviin osallistuneille.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Minultakin ISOT kiitokset kaikille asianosaisille! Takuuvarmasti ollaan mukana taas ensi vuonna
smile_org.gif

Todellakin isot kiitokset kaikille jotka ovat tehneet rata-ajelut mahdollisiksi omilla työpanoksillaan
bowdown.gif
!

Hienosti hoidettuja päiviä ovat olleet kaikinpuolin, toivottavasti ensi vuonna taas homma jatkuu.

Paljon kiitoksia järkkääjille myös minun puolestani. Henki on hyvä, päivät on hyvin järjestettyjä ja turvallisia. Ehdottomasti neljäntenä kautenakin olen orgin päivillä mukana ja teen oman osani lipulla, sekä mainostan hyvin järjestettyjä ratapäiviä!

Päättäjäiset!!
033102beer_1_prv.gif

Ahvenistolla olin ekaa kertaa koulutusryhmässä radalla ja pääsi se kärpänen purasemaan. Kahden muun järjestäjän ratapäivistä kertyi kokemusta ja täytyy sanoa, että ORGin päivät olivat parhaiten järjestettyjä. Hinta/laatusuhde kohdillaan.

KIITOS
bowdown.gif
järjestäjille.
thumbs-up.gif
että ensi vuonna jatkuu. eix je

Orgin ratapäivät kyllä kruunasi minun kesäni. Hyvää porukkaa, hieno fiilis ja ensiluokkaiset järjestelyt. Iso kiitos AnDylle ja Jensille sekä kaikille muillekin jotka ovat olleet mukana hoitamassa, että nämä ratapäivät on saatu aikaiseksi
bowdown.gif

Back