Itellä kanssa parin viikon päästä reissuun lähtö, en oo vielä päättäny mitä reittiä menisi, mitä sitä turhaan stressaamaan

Pari kertaa oon ajanu ruotsin ja tanskan lävitse ja lautalla rodby-puttgarden, siitä tsekkeihin huilimaan ja sitten vuorille. Lähtö siis jyväskylästä ja päivälautalla oon menny turusta tukholmaan, laiva on joskus seiskan pintaan tukholmassa, joten siitä kerenny vielä hyvin ajelemaan. Ihan hyvä vaihtoehto vois toki olla mennä yölautalla ja sit jatkaa matkaa aamulla hyvin levänneenä.. Onhan se tylsää tuo ruotsin läpiajo, mutta yleensä niin kova kiire ja halu päästä reissunpäälle, että se menee siinä sivussa ihan sopivasti. Takaisinpäin kotiin se onkin sitten tosi tylsää ajettavaa, kun takana hienoja kilometrejä alpeilla
Finnlinesilla oon tullu takaisin kotiin pari kertaa travemundesta. syy lähinnä se, että kohti loman loppua en oo malttanu pitää lepopäiviä ja sitten onkin iskeny kova väsymys ja aina tietenkin tulee vähän kiire takaisin töihin, joten sitä lepopäivää ei sitten kerkeä pitämään. Finnlinesilla se lepopäivä tulee sitten väkisinkin

Oon ollu satamassa travemundessa joskus 21-22 pintaan, mopo parkkiin ja syömään satamaan. Lastaaminen on alkanu joskus klo 24 pintaan, joten siitä on sitten hyvin kerenny laivan pubiin vaihtamaan kuulumisia muiden mopoilijoiden kanssa.
Baltian lävite oon kertaalleen ajanu, eikä siinäkään mitään moittimista ole. Ajelin silloin eka yöksi Latviaan Jurmalaan ja siitä sitten seuraavana päivänä Liettuan lävite Puolaan Varsovan lähettyville. Tiet mun mielestä ihan hyvässä kunnossa, vaikka niistä oli varoiteltu etukäteen. Ehkä kun ajaa pimeellä niin ei nää mihin monttuihin sitä on ajanu tai meinannu ajaa