itsepesu turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja DerClown
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

DerClown

New member
Koetin ettiä mutta enpä löytänyt.

Eli kun kerrostalossa asun niin pyörän pesu on todella rajattu.

Missä Turussa pystyy pesemään pyörää?

Kuuluuko siihen myös shamppoot ym?

http://www.motorin.fi/
semmonen paikka löytyi. Kokemuksia?

Suihkutin toimii sekä painepesurina, että harjana. Toimintatavan saa vaihdettua.

Säätimiessä on 3 vaihtoehtoa: vesi, shampoo, vahahuuhtelu.

Toimii 1e ja 2e kolikoilla.

Ei paras mahdollinen pyörän pesuun, mutta painepesuri ei oo hirveen voimakas = parempi. Harja on vähän kömpelö, koska on siinä pidemmän varren päässä. Kannattaa kattoo ettei joku oo just pessy jotain paskasia vanteita ja jättänyt harjaa likaseks. Tosin siitä harjasta tulee kokoajan vettä joten saa huuhdeltua puhtaaks, ja siis pesuvesi/aineet tulee suoraan siitä suuttimesta/harjasta. Eurollakin kerkee pesee pyörän päällisin puolin, jos oot nopee =)

Mut lähinnä pesen siellä joskus auton, soveltuu siihen paremmin.

Tuli mieleen, että saa sieltä varattua sen pesuhallinki. Siellä sais pestyä tietty paremmin!

Ota oma uusi sieni mukaan tai osta sieltä ja se on vain hyvä,että painepeurissa ei ole paljoa tehoa.Itse pesen vanteet ja takasvingin kotona ennen tuonne menoa.

Jos et halua tuhota täysin maalipintaa, niin älä helvetissä koske tuolla harjalla sitten mihinkään. No ehkä ketjut sillä vois pestä
idea3.gif
Se koko pesuriviritelmä on aika hanurista,mutta ymmärrän kiusauksen rimpuilla edes sillä, jos ei mitään muuta pesupaikkaa ole saatavilla. Auton konehuoneen oon vissiin kerran pessy tolla harjalla, kun piti saada äkkiä tikkiin ennen auton myyntiä, enkä ehtinyt enää kotiin.

Suosittelen ehdottomasti tuota Motorinia!
thumbs-up.gif
Ystävällinen palvelu ja tosiaan pelastus tällaiselle kerrostaloasukille.

Pesuhallissa on tullut jo muutama vuosi pestyä pyörät (ja auto). Reppuun sieni, shampoo ja säämiskä. Paikanpäällä toki myös myynnissä mm. Auto Glymin autonhoitotuotteita. Hallissa ämpäreitä ja lämmintä vettä...painepesurikin löytyy mutta maksaa erikseen. Hallivuokra pyörinyt noin 3-6€/pesu.

Motorinin painepesuripistettä vastaava paikka löytyy Markulantien Ja Rieskalähteentien kulmassa olevalta M plus-asemalta. Pesuri taitaa olla itse asiassa ihan sama kuin Motorinissa. Itse tosin vältän noita painepesuri-harja yhdistelmiä. Ok, kesällä pahimpaan siitepölyaikaan noissa on helppo huuhtasta kulkuväline, mutta en noilla harjoilla lähtisi maalipintoja hieromaan. Pyörä nyt on muutenkin mahdoton saada tuollaisella puhtaaksi.

Back