Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
V-Strommissa mulla on moinen kikotin, vakiona kulki 187kmh Tre:llä 210kmh "todellista" gps:n mukaan.
Mittaukset suoritettu tietysti suljetulla alueella missä ei kasva sinivuokkoja
Kyllähän sen tuossa omassakin huomaa. Kun mittariin tulee 299km/h, jatkaa kierroslukumittarin viisari vielä eteenpäin. Muutoin pyssää siihen. Vähän herkempi kaasuun vastaavuus.
Busasta otin Ivans tre:n pois kun en tykkäny on-off tyyppisestä kaasusta alakierroksilla. Mielestäni pyörän käytös on selvästi mielyttävämpää ilman vastusta ja tehoa ei tuntuisi olevan vähemmän.Kaasuun vastaaminen on miellyttävämpää ja keuliminen helpompaa. Myöskin rata-ajossa parempi ilman.
Kun saisi jostain patchin siihen ECU:n jossa olisi poissa rajoitus kuutosella ja se 1-4 vaihteiden raja laskettuna 6000:sta 3500:teen.
Yleensäkin kumma ettei noiden auto/mopo -laitteiden koodaukset ole vuotaneet nettiin.
Mun GSX1400:ssa on ollut TRE kiinni alusta asti. Pyörä nyki pienillä nopeuksilla ja moottorijarrutukset olivat yhtä tuskaa. Ajattelin jo viedä pyörän säätöön jollekin pajalle.
Eilen nyppäsin TRE:n huitsin kuikkaan ja nykiminen oli lähes tiessään !!!
Mun pappatourinkiajoon TRE:stä ei näköjään ole kuin haittaa.