• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Ivans TRe

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

make72

New member
terve! onkos kellään kokemuksia Ivansin Tre:stä. onko siitä mitään hyötyä? kellään käytännön kokemuksia?

Busassa moinen on, enpä ole oikeastaan huomannut mitään eroa
smile_org.gif

V-Strommissa mulla on moinen kikotin, vakiona kulki 187kmh Tre:llä 210kmh "todellista" gps:n mukaan.
Mittaukset suoritettu tietysti suljetulla alueella missä ei kasva sinivuokkoja
tounge.gif
.

SV:ssä on ,en oo huomannu mitää muuta eroa kun että
kylmänä ei jaksa käydä tyhjäkäyntiä,mut ongelma häviää kun
lämmöt nousee 40 yli

Kyllähän sen tuossa omassakin huomaa. Kun mittariin tulee 299km/h, jatkaa kierroslukumittarin viisari vielä eteenpäin. Muutoin pyssää siihen. Vähän herkempi kaasuun vastaavuus.

Busasta otin Ivans tre:n pois kun en tykkäny on-off tyyppisestä kaasusta alakierroksilla. Mielestäni pyörän käytös on selvästi mielyttävämpää ilman vastusta ja tehoa ei tuntuisi olevan vähemmän.Kaasuun vastaaminen on miellyttävämpää ja keuliminen helpompaa. Myöskin rata-ajossa parempi ilman.

Kun saisi jostain patchin siihen ECU:n jossa olisi poissa rajoitus kuutosella ja se 1-4 vaihteiden raja laskettuna 6000:sta 3500:teen.
Yleensäkin kumma ettei noiden auto/mopo -laitteiden koodaukset ole vuotaneet nettiin.

Mun GSX1400:ssa on ollut TRE kiinni alusta asti. Pyörä nyki pienillä nopeuksilla ja moottorijarrutukset olivat yhtä tuskaa. Ajattelin jo viedä pyörän säätöön jollekin pajalle.

Eilen nyppäsin TRE:n huitsin kuikkaan ja nykiminen oli lähes tiessään !!!

Mun pappatourinkiajoon TRE:stä ei näköjään ole kuin haittaa.
tounge.gif

Back