• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

ixs pathfinder

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sage
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sage

New member
Onko kenelläkään kokemusta ixs pathfinder takista ja tromsö housuista.pysyykö vesi ulkopuolella ja lämpö sisäpuolella? saisin halavalla kyseisen setin. kiitos etukäteen

Viime kesänä ajoin IXS:n Tromsö-housut ja Paraguay-takki päällä järkyttävässä vesisateessa kaksi päivää. Housut pitivät minulla veden ulkopuolella, mutta syliin/nivusalueelle kerääntynyt vesi tuli hieman läpi. Ei nyt kaatamalla, mutta vähän kosteutta oli väliasun päällä. Mielestäni oikein hyvät housut. Tuuletusaukot toimivat kuumalla säällä. Bueno ostos!
062802jumpie_prv.gif

Mulla on tommonen Pathfinder takki. Hinta/laatusuhde mielestäni hyvä, hyvät tuuletukset ja taskut. Bike -lehden "jokasään ajoasut" tms. testissä joskus taannoin ei tuota moitittu mistään, plussaa tuli juurikin noista tuuletuksista ja turvallisuudesta (+ hankauskestävyys). Sisätakkia (vuori) voi käyttää myös ilman kuorta, se on ikäänkuin erillinen taskullinen takki (joskin ei ole tullut koskaan käytettyä, on aika snadi pelkästään pidettäväksi). Tossa on vielä sellainen irroitettava lisäkaulus, joka on käytännössä aika kankea, jäi mulla käyttämättä.

Omaan tuli vaihdettua kunnollinen selkäpanssari (forcefield), vakiona kun on semmoinen telttapatjan kappale, mutta kyynär-  ja olkapäissä on kunnolliset suojat.

Pitääkös IXSin takit nykyään tuulta?

Itellä 6v ikäinen IXS ja kyllä tuuli puhaltaa läpi. Vilpoisilla keleillä ei tiedä mitä sinne takin alle oikein pistäisi jottei aivan jäädy ja siltikin nopeus pitää jättää alle 80. Lämpösillä keleillä (siis kesällä) jos pukeaa maantieajoa varten niin taajamissa valuu hiki aivan valtoimenaan.

Pyörässä ei kyllä ole kummoisia katteita.

Ok kiitos vastaneille. Ostin setin ja hyvältähän toi vaikuttaa tosin en vielä pääse tien päälle kokeilemaan kun toi keli on mitä on
mad.gif
. tosikko laitoitko forcen sinne "selkätaskuun"?

Joo irtomallin suoja ja selkätaskussa, joskin hiukan modistin sitä kiinnitystä. Alkuperäinen selkäsuoja on velcro tarralla kiinni, niin lisäsin pienet kangasviilekkeet joiden varassa uusi suoja on ikäänkuin omassa taskussa, pysyy paremmin oikealla paikallaan nyt. Selkätasku on sen verran isokokoinen (taisi olla koko selän kattava "pussi" ), että jos ei uutta suojaa mitenkään sinne kiinnitä niin ei se asetu oikeaan kohtaan.

edit: muistelen että mulla on suurin noista Pro mallin irtosuojista, malli BI-003, http://www.forcefield.fi/BI000/
voin kyllä tarkistaa ton mallin vielä, pitää vaan kaivella takki talvisäilytyksestä...  
062802moto_prv.gif

Joo irtomallin suoja ja selkätaskussa, joskin hiukan modistin sitä kiinnitystä. Alkuperäinen selkäsuoja on velcro tarralla kiinni, niin lisäsin pienet kangasviilekkeet joiden varassa uusi suoja on ikäänkuin omassa taskussa, pysyy paremmin oikealla paikallaan nyt. Selkätasku on sen verran isokokoinen (taisi olla koko selän kattava "pussi" ), että jos ei uutta suojaa mitenkään sinne kiinnitä niin ei se asetu oikeaan kohtaan.

edit: muistelen että mulla on suurin noista Pro mallin irtosuojista, malli BI-003, http://www.forcefield.fi/BI000/
voin kyllä tarkistaa ton mallin vielä, pitää vaan kaivella takki talvisäilytyksestä...  
062802moto_prv.gif
Ok kiitos, täytyy alkaa tutkii josko laittas saman systeemin.
bowdown.gif

Back