• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

J. kärkkäinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja matrixz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
En ole itse koskaan Kärkkäisellä käynyt mutta olen ymmärtänyt, että kyseessä on tavaratalo tyyppinen viritys, onko tämä oikea käsitys?

Kyllä kai noissa tavarataloissakin on osastovastaavat mutta itselläni on hieman sellainen mielikuva, että yleisesti ottaen tavaratalossa on turha odottaakaan samantasoista palvelua kuin erikoisliikeissä. Ainakaan itse en sellaista odota saavani. Mukavaahan se on tietenkin aina jos palvelu on hyvää, ei siinä mitään.

Mutta kuten sanottu, en tunne Kärkkäista sen paremmin joten tämä vain yleisenä kommenttina.

täältä myös pisteet kuhmon laatukoneelle,ostin uuden kawan viime kesänä ja usein pyörää vaihtavana olen aina saanut etelän kaupoista paremman tarjouksen.kaikista lisävarusteista hyvät alennukset ja asennus kaupanpäälle,samoin pyörän kotiin tuonti.pyörä ostettiin käteisellä joten tilanne olisi voinut olla toinen jos olisi ollut vaihtopyörä.täällä kajaanissa pyöräkaupan teko loppuu siihen kun kauppias kuulee että olisi vaihtopyörä.hyvityshinnaksi tarjotaan kesänajetusta uudestapyörästä n.40-50 % pyörän ovh:ta.aikamoinen arvonalennus!!

sanoi:
En ole itse koskaan Kärkkäisellä käynyt mutta olen ymmärtänyt, että kyseessä on tavaratalo tyyppinen viritys, onko tämä oikea käsitys?
Nykymuodin mukainen tavarataloa hieman ulkoisesti muistuttava halpahalli. Ylivieskan tapauksessa halpahalli steroideilla, eli pinta-alaa löytyy lähes tavanomaisen supermarketin verran.
On siellä oma moottori-osastonsa myyjineen, mutta eipä tuota oikeaksi mopokaupaksi oikein voi laskea.

Juu itse tilasin viime viikolla Ylivieskan Kärkkäiseltä zx-10r -06,pari sataa kalliimpi oli kuin ee-speediltä. SUZUKI GSXR 1000 K6 ois jopa saanu vähä edullisemmin kuin ee-speediltä. Palvelu oli asiallista sai istua mopottimien päällä että sais vähä tuntumaa ku oli -05, -06 zx-10r ja GSXR 1000 k6 mietinnässä...

Juu itse tilasin viime viikolla Ylivieskan Kärkkäiseltä zx-10r -06,pari sataa kalliimpi oli kuin ee-speediltä. SUZUKI GSXR 1000 K6 ois jopa saanu vähä edullisemmin kuin ee-speediltä. Palvelu oli asiallista sai istua mopottimien päällä että sais vähä tuntumaa ku oli -05, -06 zx-10r ja GSXR 1000 k6 mietinnässä...
Aivan upea pyörä. Mitään ei puutu. Onnitteluni valinnastasi.
Kava10 on ajanut 2 vuotta tällä pärrällä. Se on aivan uskomattoman hyvä. Ja siinä on jotain, mitä kuskit, jotka ei oo sitä kokeneet, ovat menettäneet. Teit elämäsi kihlat! Haluan onnitella Sinua vielä kerran!!!!
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Back