• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jack Lilley....

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ST1050
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ST1050

New member
Aikomuksenani on tilata tuosta ko. firmasta huggeri omaan Trumppaani eli Sprint St 1050:seen (vm. 06) Listoilla on ST:hin kaksi vaihtoehtoa, ST 98-05 tai ST 05 awards (tai jotenkin noin). Kummalla vaihtoehdolla tilaisin tuohon mun Sprinttiin osia???
withstupid.gif
(Jälkimmäisellä mun mielestä...???)

Eiköhän tuo ole ihan selvä.

Kannaattaa kysyä vaikkapa Moto-Seinäjoelta verrokkihinta tuotteelle, noi rahtikulut kun tasoittaa eroa melkoisesti täkäläisten hyväksi.

Tuo -05 onwards meinaa sitä, että 05-mallista eteenpäin tehdyt mallit kuuluu tuohon kategoriaan. Eli myös tuo sun malli.

Ja tuosta hinnasta. Voithan sä kysyä suomesta hintaa, mutta älä lennä perseelleen kun kuulet sen. Esimerkkinä vaikka Daytonan tuplakupla pleksi. Suomessa hinta on 180€. Englannissa ohjehinta 50£ ~ n.75€ +kulut. Loppusumma jää alle sadan euron.

Todellakin englannista tulee helposti noin 30-50€ posteja tohon hukkeriin. Mutta kun kerrot suomen kauppiaallesi englannin hinnan postikuluineen niin lähelle pääsee(toivottavasti).

Todellakin englannista tulee helposti noin 30-50€ posteja tohon hukkeriin. Mutta kun kerrot suomen kauppiaallesi englannin hinnan postikuluineen niin lähelle pääsee(toivottavasti).
Suomessa kun ei mun mielestä kukaan myy huggeria ST:hin???(allright, storm, duell yms.) Vai meinaatko että esim. moto-seinäjoen kautta voisi saada ko. osan?

Suomessa kun ei mun mielestä kukaan myy huggeria ST:hin???(allright, storm, duell yms.)  Vai meinaatko että esim. moto-seinäjoen kautta voisi saada ko. osan?
Stormilta vois löytyä jos kyselee... ainakin Daytonaan löytyy

Laitoin sähköpostia Stormille ja Allrightille, mutta ei ainakaan tällähetkellä ole. Ensi vuodesta ei ole vielä tietoa... Pitänee ostaa Jack Lilleyltä, siellä huggeri maksaa 85 puntaa + rahti päälle 15-20 puntaa... Elämä on!
wink.gif

Back