mamu
New member
Ongelmana siis että tiukemmissa mutkissa radalla mopon jalkatappien "nystyrät" ottavat kiinni asfalttiin, lisäksi vaihdepoljin otti viime kerralla jonkin verran osumaa
Itse olen yrittänyt kuitenkin roikkua sisäkurvassa minkä pystyn ja polvipalat kyllä laahaavat mutkissa. Mopona on Kawan ZX-6R 2004 ja rata-ajokokemusta nyt huimat kaksi ajokertaa. Pitäisikö nuo nystyrät ruuvata irti, hiljentää vauhtia, nostaa jalkatappeja ylemmäs (entä vaihdepoljin?), nostaa takapäätä ylemmäs (jolloin mopo muuttuu rauhattomaksi?) vai mitä? Alustan ei pitäisi olla erityisen löysällä, vaikka en mitään alustan säädöstä 300 km rata-ajokokemuksella ymmärräkään. Säädöt samat mitä täälläkin ollut esillä niitä Performance Bikesin säätöjä. Verrattuna alkuperäiseen ylikovaan säätöön mopo käyttäytyy huomattavasti rauhallisemmin jarrutuksissa ja kiihdytyksissä.
Toisekseen alkoi mietityttää renkaan pito, itsellä alla Pirelli Diablot edessä ja takana. En ole vielä huomannut luistelua, mutta ratapäivillä muilla (hitaammillakin) tuntui olevan alla vähintään SuperCorsaa. Eli miten kovaa noilla Diabloilla kärsii ajaa? En haluaisi kaataa mopoa renkaan pidon loppumisen takia.
Toisekseen alkoi mietityttää renkaan pito, itsellä alla Pirelli Diablot edessä ja takana. En ole vielä huomannut luistelua, mutta ratapäivillä muilla (hitaammillakin) tuntui olevan alla vähintään SuperCorsaa. Eli miten kovaa noilla Diabloilla kärsii ajaa? En haluaisi kaataa mopoa renkaan pidon loppumisen takia.