Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muuten Matilla täysin samat tavat. Emmä tiiä. Välillä sitä valoista lähtiessä vaan jää toinen koipi vähäks aikaa roikolle, ennen kuin siirtää sen tapille. Mystinen juttu?Itse asiassa kyllä roikotan joskus toista jalkaa liikennevaloista lähtiessä, mistä lie tapa tullut, en tiedä. Pitkillä matkoilla roikotan sitten välillä molempia kinttuja sekä nousen joskus jalkatapeille, jotta hanuri saa armoo.
Mä oon kans ihmetellyt montaa asiaa...Omasta mielestäni näyttää vähän tyhmältä moinen kikkailu.
Näitä kaikkea tulee tosiaan tehtyä, rautaperseitä ajellessa tungin kantapään pakoputken ja sivulaukun väliin ja köllöttelin tankin päällä, mieletön asento, siihen olis voinu vaikka nukkua jos olis kovasti väsyttänyVälillä ajaessa pitkää matkaa tulee roikotettua koipia ihan vaan siksi, että vastaantulevien ilmeitä on kiva tarkkailla. Ja alkaahan siinä verikin kiertää jaloissa paremmin. Välillä saatan ajaessa seisoa jalkatapeilla, siirtyä istumaan matkustajan penkille tai löhötä tankin päällä jalat matkustajan jalkatapeilla.![]()
Aika monessa pyörässä ei varmasti ainakaan nukuttaisi, jos tunkee jalan pakoputken ja ihan minkä tahansa väliinNäitä kaikkea tulee tosiaan tehtyä, rautaperseitä ajellessa tungin kantapään pakoputken ja sivulaukun väliin ja köllöttelin tankin päällä, mieletön asento, siihen olis voinu vaikka nukkua jos olis kovasti väsyttänyVälillä ajaessa pitkää matkaa tulee roikotettua koipia ihan vaan siksi, että vastaantulevien ilmeitä on kiva tarkkailla. Ja alkaahan siinä verikin kiertää jaloissa paremmin. Välillä saatan ajaessa seisoa jalkatapeilla, siirtyä istumaan matkustajan penkille tai löhötä tankin päällä jalat matkustajan jalkatapeilla.
Piti siis olla tarkkana mitkä oli fiilikset ennenkuin alko köllötteleen![]()
Niin justiin. Ensin roikotetaan jalkaa ja sen seurauksena kontataan heti ekassa mutkassa. Koittakaa nyt hyvät ihmiset pitää ne jalat tapeilla!Eihä ne motogp kuskitkaa saa jalkaa ylös heti kun lähdöstä on metri pari![]()
E: motoGP startti Kovasti ne roikottaa toista jalkaa, tymiä!![]()