Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
siis tarkoitat kytkinlevyjä? vai jarrulevyjä??Käykös muuten rykkösen tai tunterasen levyt tohon?
jos se ei kuse niin öljynvaihto ajallaan riittää. turha korjata toimivaa. säästä sekin 25eur siihen uuteen öhlinsiin.Öhlins vaa on niin perkeleen kallis lysti... Kytkintä tarkotin, mut jäykemmät jouset kai riittää...
-94 ja 95 on varustettu paremmalla laatikolla muutenkin. ei vinkumisesta kannata paljoa välittää. suorahampaiset pitää muutenkin pientä möykkää. jos pomppii pois päältä niin sitten vasta. en ole joutunut vaihtamaan (kone95), mutta kallis on teettää kun joutuu koko mosan halkaisemaan. jos pystyy itse vääntämään kokoon niin osat on kait jossain 500e paikkeilla. eli ei hirmukallista. samalla toki kannattaa kaikki muukin vaihtaa johon rahat vain riittää.Justiin vein talviteloille 94:sen, en minä oo kyllä huomannu mitään pahoja puutteita jousituksessa. onko joku muuten rempannu niitä vaihteita, paljonko maksaa, kannattaako rempata vielä jos vaan vinkuu, mutta pysyy toistaseks paikoillaan.
kaks vaivaa on: pitemmät matkat eli hyvinkin etukeno ajoasento.
Toinen on nopeuden pito sallitussa...
aah. joku muukin todennut teppariöljyn hyväksiKokeilkaapas Teboilin superbike öljyä sinne fasuun. Mulla alkoi kuluttaa (öljyä) paljon vähemmän. Viidessä tonnissa ei mennyt edes litraa..Samoin loota toimi huomattavasti paremmin. Ja sitten se exup... varmaan puolista fzr:stä puuttuu joko alhaalta tai ylhäältä jotain kun exupin vaijerit on löysällä / päin vittua säädetty.![]()
Jake