Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta tuohan riittää! Että on vaan kivaa.Järkisyytä en löydä minäkään umpimotoristina tälle lajille![]()
Tänään just viimeks kaffeella "paikallisessa" totesin yhdelle fillaristille: Sulla on sentään jotain hyötyy tosta lajista (kuntoilu), mulla on vaan kivaa![]()
Taitaa Sonnylla olla kirjasta päätellen uusi sponsori ja vanhaa kohtaan jotain hampaan kolossa?Näimpä,osu yksi hyvä kirja käteen jonka kirjoitellu kokenut, kymmeniä vuosia hd:a ajanu ,Let"ride Sonny Bargerin opas moottoripyöräilyyn oli kirjan nimi,painettu 2011,
kirjan kertomukset hd:sta ja pyöriin yleensäkin liittyvistä asioista mielenkiintoiset,omat ennakkoluulot tosin hiukka vahvistuivat merkkiä kohtaan tuon luettua,hyvää iltalukemista.
Kahdeksasta omistamastani pyörästä(neljä Kawaa, kaks Harrikkaa, Yks Yamaha ja yks Honda), ainoastaan Honda on mut jättänyt teknisen vian takia tien poskeen... Harrikat ovat käyttövarmuutensa lisäksi olleet mukavimpia matkakumppaneita.Allekirjoituksen pyöristä kahteen olen joutunut tekemään isompaa remonttia. DT Yamahasta leikkasi kone ja Honda Shadowista meni kytkin.![]()
Edit: Niin juu ja TRX alkoi vuotaa öljyä.
En usko!,,,tai niin no,, tekihän tuo solifer silloin tällöin piikin tulppaan.![]()
Olen vahvasti samalla kannalla. Viimeiset 9v meni kyykyssä radalla ja kadulla. Nyt oli vaan aika kokeilla jotain rennompaa ja kyllä fiilis on taas kuin olisi aloittanut koko homman uudestaan. Samalla harrastuksella on näköjään monta eri ulotuvuutta. Molempi olisi parempi jos olis varaa ja aikaa... Nyt mennään sporalla.Itsellä kävi sama homma tässä viime viikolla. Viime vuodet on menty kyykyillä ja motoilla. Nyt sitten tuli se MA-TAHTOO efekti ja kaks päivää on nyt menty V-Rod musclella ja hymy ooon leveä. Eihän tuo mikään raketti edellisiin verrattuna ole mutta ehdottomasti mukavin peli jos haluaa ajella sellaisia nopeuksia että kortti pysyy taskussa![]()
Nii, et luovuit pyörist ja ostit ratikkalipun?Nyt mennään sporalla.
Joo, vauhti tappaa, "ratikalla olisit jos perillä..."Nii, et luovuit pyörist ja ostit ratikkalipun?Nyt mennään sporalla.![]()
SoftailTerveeks
10 vuotta takana moottoripyöräilyä Japsivehkeillä, nykyinen pyörä Honda CBR XX. Tuli taloon rouvalle pikku Sportsteri ja käynyt sillä ajamassa muutama sata kilometriä ja nyt on niin hirveä HD kuume et savu nousee korvista. Eli toivoisin apua mallivalinnassa, lähinnä kiinnostaisi tietää, että onko joissain tietyissä vuosimalleissa / moottorityypeissä jotain mitä pitäisi ottaa huomioon, haluaisin kuitenkin pyörän, joka on suht varmatoimiminen. Onko esim. merkitystä onko kaasari / ruisku, jotain muuta mitä pitäisi ottaa huomioon? Rahaa on käytettävissä n. 15 000 €. Tässä muutama vaihtoehto mitä oon kattonu:
http://www.nettimoto.com/harley-davidson/dyna/1095916
http://www.nettimoto.com/harley-davidson/dyna/1084261
http://www.nettimoto.com/harley-davidson/dyna/1068146
Eli jotain custom tyylistä kattelen, ei mitään touring mallia. Kiitoksia kovasti jos joku vaivautuu kommentoimaan..
Jani