jensen
New member
Kaikkien jotka rakastaa vanhoja pyöriä ja koneita niin heidän on syytä olla huolissaan. Ei ole kohta enää pensaa millä vanha Kawasaki tai muut vanhat pyörät toimii kiitos eu ja suomen eu peränimijä päättäjien. Koska suomi on eu:n mallioppilas niin täällä ei noudateta eu normi siirtymäaikaa (2020) vaan jo 2013 ehkä loppuu jo 98 myynti. Tarttis tehdä jotain vai onko suomalainen vain niin tyhmä ja alistuvainen että tämänkin nielee. Aivan järjetöntä. Kaikki koneet täytyy uusia. Ruohonleikkuri ei toimi,saha ei toimi. Kuin suurteollisuuden märkä uni ja kaikki ihmisten säästöt menee uusiin koneisiin ja kaikilla ei ole varaa ostaa uusia autoja ja prätkiä. Onko minunkin pakko tämä hyvä harrastus vain lopettaa.
Niin jos sulla on pyörä joka ei toimi viinapensalla niin myy se nopeasti kun kohta sillä ei ole enää mitään arvoa kun et saa siihen enää pensaa.
Sanokaa ketä äänestän kun olen erittäin vittuuntunut näihin suomen päättäjiin kun elämämästä meinavat aivan mahdottoman tehdä. No ei mulla mitään hätää ole kun asun ruotsin rajalla. Lyödäänkö vetoa että ei oo ruottalainen yhtä tyhmä ja hyvää tavaraa saa rajan takaa.
Niin jos sulla on pyörä joka ei toimi viinapensalla niin myy se nopeasti kun kohta sillä ei ole enää mitään arvoa kun et saa siihen enää pensaa.
Sanokaa ketä äänestän kun olen erittäin vittuuntunut näihin suomen päättäjiin kun elämämästä meinavat aivan mahdottoman tehdä. No ei mulla mitään hätää ole kun asun ruotsin rajalla. Lyödäänkö vetoa että ei oo ruottalainen yhtä tyhmä ja hyvää tavaraa saa rajan takaa.