Niin, onhan se mahdollista, ihan kuten auringån uv-säteiden ja happamien sateiden letkuja haurastuttava vaikutus.
Kyllä on ihan kauheeta!
No konepellin alle harvemmin aurinko pääsee haurastuttamaan letkuja,eikä noi happamiaen sadet kovin usein tulee ja pääsee roiskii konehuoneen alle.
Noi sun vaihtoehdot ovat melkein yhtä mahdollisia kun et joku viherpiipittäjä käy pihtien kaa konehuoneen sisälle letkuja poikkaisee
Toi (liikaa) etanolin pääsyy letkuihiin on huomattavasti suurempi todenäköisyys.
Mut jos nytt olet noin varma asiasta niin suostut varmaan korvaamaan jokaisen todistetun tapauksen?
Voinhan olla ihan väärässäkin,mutta eiköhän kaikki noi pulmanderit vielä tulee esiin ajan kanssa.
Paljonhan noita on avuttomia ihmisiä jotka tankkaavat bensaa dieselin sekaan tai toisinpäin, isompi vaara siinä on kuin saada liian tuju satsi alkohoolia tankkiin.
Joillekkin toki kaikki on mahdollista, taivas putoaa ja kaikki elämä kuolee ihan näinä vuosina ja silleen... jos haluaa elää elämänsä huolehtien jonninjoutavista niin ei kai siinä mitään, kukin tyylillään.
Itse tankkaan pyörään 98:ia kuten tähänkin asti ja autoon mikä hyvältä sattuu tuntumaan, luultavasti tota 95E10:iä tai mikä sen nimi sitten tulee olemaankaan.
Ja itse olen sitä mieltä että maailma jatkaa radallaan, pyörät pyörii ja moottorit pörisee ja kaikilla on hauskaa