Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen ollut jo muutaman vuoden lähellä liityä "örkkeihin".
Mitäs jäsen etuja on tarjolla v.2017? Lahjakortteja, ratapäivä aleja? Muuta?
Vastauksena kyllä, kyllä ja kyllä.Olen ollut jo muutaman vuoden lähellä liityä "örkkeihin".
Mitäs jäsen etuja on tarjolla v.2017? Lahjakortteja, ratapäivä aleja? Muuta?
Kuinkas kauan tuo Euroshopperin 30€ lahjakortti on voimassa? Siitä kun ei näytä olevan minkäänlaista mainintaa koodin mukana tulleessa spostissa.
Ei kai se IBAF:n jäsenyys sentään ihan pelkästään ajamalla voimassa pysy, pitää sinnekin kuvetta kaivaa...itekki miettinyt että maksanko vaiko en.. kuulemma ei sais vittuilla ilmaiseksi...
...
smoton edut tulee muistaakseni iban kautta ja siellä jäsenyys on voimassa muutenkin jos käy kerran kesässä hieman ajelemassa.
Kannattaa muistaa miten helposti ns. ilmaiset "näytteet" ja "lahjat" johtaa porttiteoriaan...
Mitähän sä tällä tarkoitat? Miten huumeiden/päihteiden diilaus tähän liittyy?

Ei kai se IBAF:n jäsenyys sentään ihan pelkästään ajamalla voimassa pysy, pitää sinnekin kuvetta kaivaa...
-jp-
pelkällä ajolla tulee aina vuoden jäsenyys samaan rahaan. jos ei ole jäsen.
jos ei aja ja haluaa olla edelleen jäsen niin maksu toki. jos sitten ajaa jäsenmaksun suoritettuaan, niin saa alennusta suorituksesta.. eli kuvetta joutuu kaivamaan sielläkin.
v. 2017 jäsenyys on jo myynnissä eli nyt ostoksille hopi hopi! Varmuudella saat ainakin 30€ lahjakortin Eurobikerille.Olen ollut jo muutaman vuoden lähellä liityä "örkkeihin".
Mitäs jäsen etuja on tarjolla v.2017?