Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maksut ovat saapuneet tilille, mutta jäseneksiliittymisilmoa ei (taaskaan) ole täytetty, joten en voi kuitata maksuja saapuneiksi eikä kortti lähde painoon.Rider82 ja Shamaani, teidän tietojanne en löytänyt ry:n tietokannasta. Oletteko varmasti täyttäneet jäsentietolomakkeen osoitteessa http://www.moottoripyora.org/index.php?sivu=ry_jasenlomake
Lomakkeen täytön jälkeen sitten Sari voi tutkia onko maksunne saapunut tilille.
Joo olis syytä laittaa maininta rekkaussivulle, että joka stepistä pitäisi tulla kuittausmaili. Osais porukka sitten odotella niitäNo mun kohdalta asia lienee nyt kunnossa, enpäs vaan hokassu sillon alun alkaen odottaakaan mitään vahvistusta säpoon!
Oliskohan tuosta syytä laittaa joku maininta siihen rekkaussivulle, että ihmiset tietäis seurata?![]()
Ja mulla oli kyllä siihen maksun viestikenttään laitettu toi .Org-tunnus, joten sitäkään ei jäänyt puuttumaan.
Joten monen onnettoman sattuman summa, mutta selvisi, kun Jassu sattui chattiin kohdalle ja laittelin rekisteröinnin uudestaan.
Näin se homma etenee, mikäs on sellanen "kohtuullinen aika" odotella tota korttia?![]()
Kortin toimitusaika vaihtelee hieman, johtuen siitä että yhtä korttia varten ei painokonetta käynnistellä. Kun kortteja on kasassa parikymmentä vähintään niin paino lykkää ne mualimalle...Mulla meni vaan jotain pari-kolme viikkoo kortin tuloon, eli toimi hyvin. Nyt on plakaatti taskussa![]()