• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jäsenkortti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Yazaku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Yazaku

As Cool As A Cucumber.
Semmoinen kysymys keräsi, että ymmärtääkseni kun olen maksanut moottoripyörä.org jäsenmaksun, niin silloin pitäisi tulla postissa jäsenkortti, niin kaunko siinä menee, että se toimitetaan, vai eikö semmoista ole käytössä?

Lukee saamassasi sähköpostikuittauksessa. Kiinnostaisi tietää jos on jäänyt saapumatta.

Mullakin lukee että kortti on tehty... no jos se tulisi ensiviikolla.

Koskahan mahtaa valmistua seuraava erä kortteja painosta? Alkaa olee jo useempi kuukausi kun oon maksanu ja kun kortti ilmeisesti painoon on mennyt...

Ovat Eckerö-linellä ruvenneet kysymään SMOTO-korttia, kun nousee laivaan; jos on moisella alennuksella piletti ostettu. Noo.... ei ne ihan joka kerta ole kysyneet....
tounge.gif

Kortti tupsahti tännekkin, ompas komee ja ei muuta kuin kiitoksia!:jippikaijee:

Jaa prkl, tais mennä wanhaan ketjuun.

Viimeksi muokattu:
Lainataas nyt tätä ketjua.. Jäsenmaksu maksettu 31.1.12 ja jäsenkortti tulemati. Asiaan vaikuttaa varmaan se, että mulla ei ilmeisesti ollut mitään henkilötietoja profiilisivulla? :jpstyle: Nyt on ollut muutaman viikon(mutu). Onkohan korttia luvassa lähiaikoina?

Lainataas nyt tätä ketjua.. Jäsenmaksu maksettu 31.1.12 ja jäsenkortti tulemati. Asiaan vaikuttaa varmaan se, että mulla ei ilmeisesti ollut mitään henkilötietoja profiilisivulla? :jpstyle: Nyt on ollut muutaman viikon(mutu). Onkohan korttia luvassa lähiaikoina?

Katsotaan mikä on mennyt pieleen ja laitetaan tarvittaessa uutta korttia tulemaan. Laitoitko kuitenkin kauppaan osoitetietosi?

Eipä näy minunkaan korttia. :no: Tilauksen yhteydestä löytyy osoite ja tieto, että maksettu 2.2.2012. Sen sijaan varsinaisesta profiilista osoitetieto puuttuu.

Katsotaan mikä on mennyt pieleen ja laitetaan tarvittaessa uutta korttia tulemaan. Laitoitko kuitenkin kauppaan osoitetietosi?

En kyllä muista niin kauas, mutta jos on pyydetty niin on laitettu. Profiilisivulta kun kattelee sitä tilausta nii siellä on kyllä toimitusosoite. Tiedä sitte.. korttia ei vaan ole.

Milloinkas esim 05.02 maksettu kortti pitäisi saapua?

Samaa ihmettelee hän, maksettu 3.2.2012

Sama asia askarruttaa myös täälläkin, maksettu 2.2., eikä korttia näy.

Eipä näy minunkaan korttia. :no: Tilauksen yhteydestä löytyy osoite ja tieto, että maksettu 2.2.2012. Sen sijaan varsinaisesta profiilista osoitetieto puuttuu.

Oiskos näihin mitään vastausta ilmassa?

Back