tonttuj
Staattori
Juu, korttikin näköjään tuli tänään, viime vuotisella saatekirjeellä.
Tänään tuli oikaisu kirjeitse, mukana oli 2012 saatekirje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, korttikin näköjään tuli tänään, viime vuotisella saatekirjeellä.
Tänään tuli oikaisu kirjeitse, mukana oli 2012 saatekirje.
Saankos mä nyt tupla-alennukset kaikesta kun tänään tuli jo toinen kortti.![]()

Ei vaan taida Finnlinesille kelvata tuo tieto?Mistäs ne jäsentiedot näkee tällä uudella foorumilla? Tuo ekan sivun linkki vie ainakin minulla ORG:in etusivulle...
Eli 2.4.2012 maksettu jäsenyys, ei ole tullut vahvistussähköpostia eikä korttia. Osoitetiedot on kunnossa.
Yksityisviestikansiossa näyttäisi olevan tilaa 1000:lle viestille, että siitä päätellen olen kai jäsen?Ei vaan taida Finnlinesille kelvata tuo tieto?
voisko joku tarkistaa olenko maksanut jäsenmaksun kahteen kertaan...![]()
Yhdistyksen kannalta on huonoja uutisia: Et ole tukenut yhdistyksen toimintaa maksamalla maksua kahdesti. Sulle uutiset ovat varmasti parempia
Foorumilta ko. asioiden tiedustelut eivät aina tavoita tuota vastauksia yhtä nopeasti - varmemmin asioista saa tietää kun meilaa esimerkiksi rahastonhoitaja ät moottoripyora.org. Tai jos ongelma koskettaa enemmän ylläpitoa niin sposti on yllapito ät moottoripyora.org
Tsekkasin niin olet jäsen v. 2012. Kortit lähetetään pienissä erissä ja siihen voi mennä hetki riippuen siitä mihin väliin olet sattunut ostamaan jäsenyytesi.
Kysymys kuulu saako uudesta logosta tehdä tarroja minkä vois laittaa moottoripyörään...
Ehtiihän huomena maksettujen uusien jäsenten kortit juhannukseksi kotiin?![]()
Voi olla, että se kerkiää tulla jo samalla viikolla, mutta todennäköisesti sen pitäisi kolahtaa luukusta tilausta seuraavalla viikolla.