Bali Sunset
Tunnus suljettu
Niin,mihin ja miten se jäsenmaksu maksetaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oktuolla ylhäällä on punaisella MotOrg, klikkaa siitä ja sitten sieltä liity.
siis jos orgin jäsenmaksua olet maksamassa
kiitos tiedotuksesta-09 jäsenmaksut päätetään syyskokouksessa (eli tämän kuun lopulla). Jos haluaa mukaan vaikuttamaan ensi vuoden asioihin (hallituksen jäsenet, budjetti, jäsenmaksu), maksamalla nyt vielä vuoden 2008 jäsenmaksun pääsee tietysti mukaan syyskokoukseen.
Motorg ry:n jäsenet voivat myös asettautua ehdolle vuoden 2009 hallituksen kokoonpanoon!
Motorg ry:n jäsenet pääsevät suljettuun foorumiosioon, jossa lisätietoa aiheesta.
Vuoden 2009 jäsenmaksuja voi maksaa varmastikin joskus vuodenvaihteen paikkeilla. Ilmoitamme siitä erikseen. Jäsenyys aktivoituu kuitenkin vasta 1.1.2009.
Kassaa hoitaa Täti-Sumppa.Mie oon pari päivää sit maksanut... näkyykö se arvon Kassanhoitaja-Setä ? Nikki on "sinisenä", tahtoo mustalla sen kirjoitettavan...
Kassaa hoitaa Täti-Sumppa.Mie oon pari päivää sit maksanut... näkyykö se arvon Kassanhoitaja-Setä ? Nikki on "sinisenä", tahtoo mustalla sen kirjoitettavan...
Mitään mulle kuulu mutta sulla lukee titteli:moto org ry.Hmm... maksoin jäsenmaksun 22.3. mutta en ole saanut maksusta minkäänlaista vahvistusta... Mitenkäs voisin asian varmistella, että maksu on mennyt perille?
Juu, asia on nyt hanskassa. Eli tulihan tuo jäsenyys kun vaan malttoi odotella hetken...Mitään mulle kuulu mutta sulla lukee titteli:moto org ry.Hmm... maksoin jäsenmaksun 22.3. mutta en ole saanut maksusta minkäänlaista vahvistusta... Mitenkäs voisin asian varmistella, että maksu on mennyt perille?
Täytyy tutkia... Vaikka kännissä olenkin.tuli tässä mieleen että onko kaikki vielä lomalla vai kännissä pääsiäisestä kun kohta pari viikkoa sitten maksettu jäsenmaksu odottaa vielä näköjään hyväksyntää..