Jäsenmaksut 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käsittääkseni mitään maksulappuja ei saa käyttää, vaan homma pitää hoitaa tuolta ylhäältä löytyvän <KAUPPA> nappulan kautta. Siellä ei tartte mitään jäsennumeroita.

Ja anteeksi että olen taas olemassa, mutta missäs se jäsennumero olikaan, jos sellainen kuuluu taas ympätä maksulappuun?

-hh-

Aamulla kun maksoin tilauksen status näytti komeasti onnistunutta. Nyt rupesin muistelee ja miettii, että jäsennumeroa ei tainnut tapahtumassa kysyä ollenkaan, tai sitten se meni multa täysin ohi. En kyllä kirjoittanut sitä mihinkään.
Meniköhän se nyt oikein? Saakeli, kun jää nyt sitten miettii..et miten se ny menikään:tyhmäminä:

Jaa, tähänkin kyssäriin taisi tulla vastaus juuri kirjoittaessani sitä.:thumbup:

Aamulla kun maksoin tilauksen status näytti komeasti onnistunutta. Nyt rupesin muistelee ja miettii, että jäsennumeroa ei tainnut tapahtumassa kysyä ollenkaan, tai sitten se meni multa täysin ohi. En kyllä kirjoittanut sitä mihinkään.
Meniköhän se nyt oikein? Saakeli, kun jää nyt sitten miettii..et miten se ny menikään:tyhmäminä:

Jäsennnumeroa ei kysytä, sillä jäsenyystieto päivittyy automaattisesti koska olet kirjautunut foorumille.

Entäs yhteystiedot?
Vanhassa ne laitettiin sinne yhdistyksen johkin sivulle (enny muista) kun taas tässä uudessa ne on (tyhjänä) tuolla foorumi-profiilissa.

Minulla ei näy tuota jäsenyyden jatkamisvaihtoehtoa, on vain uuden jäsenen liittymismaksu... Tämä Macilla ja safarilla. Josko huomenna..

Sori,
lukihäiriö.

Yhteystiedot pitää täyttää siinä maksun yhteydessä, muuten ei tule korttia postissa kun ei ole osoitetta mihin lähettää.
Profiilin tiedot on toinen juttu, ne näkyy kaikille

Ok, kiitos. Menin vaan ostoskoriin asti. Täytyypä jatkaa kassalle... :)

Eli profiilin yhteystietoja ei tarvitse täyttää? Näkyykö ne muuten kaikille jos sinne jotain laittaa??

Viimeksi muokattu:
Siis tuon edellämainitun kaltaista asetelmaa ei saa millään irveelläkän näkyviin Tuliketulla, Operalla tai IE:llä

--> katso liitettä 23

Tai sitten olen vain tyhmä. Mikä ei ole ihmeempi yllätys sinänsä.

Eli maksaa ei voi ihan vielä.

-hh-

Sama tänne, pitäisi näkyä nyt. YV:tä vaan mulle, jos olet jäsen ja ei näy tuota vaihtoehtoa.

No niin, maksettu on ja kiitokset uudesta sivustosta+kaikesta duunista motoristien eteen!:bisseä:

Ps. voisiko tonne kauppaan saada eri hintaan sellasta "vi****lu pakettia...meinaan että sais kirjotella hieman ronskimmin, ilman pelkoa moderoinnista.:grin:

Back