• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Jäsenmaksut 2012

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onkohan minun ja vaimon (ellaisabella) maksut tulleet perille? Meinaan kun ei tullut mitään vahvistusta meiliin, eikä korttejakaan ole kuulunut. Terveisin: hätähousu

Ei ole mullekkaan tullut, mut tänään vasta hokasin et varmaanki pitää täyttää tonne omaan profiiliin tiedot ennenkuin tuleekaan.:tyhmäminä:

Onkohan minun ja vaimon (ellaisabella) maksut tulleet perille? Meinaan kun ei tullut mitään vahvistusta meiliin, eikä korttejakaan ole kuulunut. Terveisin: hätähousu

Tosiaan nuo vahvistusviestit ei ilmeisesti ole vielä käytössä, mutta teidän molempien maksut näkyy kyllä meillä.

Vaikka vahvistusviestejä ei ole tullut niin toi kauppa on toiminut moitteetta, eli en haluaisi kaivella noita tietoja jokaiselle jos jäsenkortteja ei vaikka olekaan tullut heti seuraavana aamuna postissa. Käsittääkseni ne painetaan ja lähetetään pienissä erissä eli korttien saapumisessa saattaa olla muutamien päivien viivettä.

Tästä alkaa oleen kuukaudenpäivät, kun makselin jäsenmaksun (9.1.2012). Ei ole korttia näkyny.

Viimeksi muokattu:
Niitä kortteja painetaan ja postitetaan isommissa erissä. Eli kortit eivät lähde painatukseen yksi kerrallaan heti maksun jälkeen. Monille on näköjään tänään tullut kortti postissa. Jos omasi on samassa painoerässä ollut, se tulee parin päivän sisään. Jos maksusi on osunut juuri edellisen erän painamisen jälkeiseen ajankohtaan, joudut odottamaan korttiasi vielä hetken. Kuukausitolkulla niitä kortteja ei tietenkään kerätä eriin, mutta kyllä niitä voi pari viikkoa joutua odottamaan.

Katsoin jäsentietokannasta ja muutamia tuplakortteja on näemmä lähtenyt. Tämä johtunee siitä, että kauppaan kirjatut tiedot ovat joiltakin osin poikenneet profiilitietojen osoitteesta. Tuplakorteista ei tulla perimään lisähintaa niiltä jotka sellaisen ovat saaneet :grin:.

Ensimmäinen jäsenkorttierä lähti painoon pari päivää sitten ja nyt ensimmäiset ovat sen saaneet. Jos jostain syystä jäsenkorttia ei kuulu tilauksesta viikkokausiin voit laitella viestiä yllapito () moottoripyora.org

Tuli sitten 2kpl kortteja. Tosin toisessa oli nimi virhe ja annoin sen jo lapselle leikkeihin.
Rouvallekin tuli kortti, mutta siinäkin pientä vikkoo. Nimi on kyllä oikein mutta osa kirjaimista on vain puolittain painettuja.
No eiköhän noilla pärjää

Eilen saapui tännekin. Näköjään vähän lyhentynyt toi kortissa oleva numerosarjakin, siistiä!

Olin jo kertaalleen päättänyt että en jatka jäsenyyttä, mutta maksoin kuin maksoinkin 2012 maksun, joten mukana ollaan vielä.

Voisko joku kertoa mulle et onko mun kortti tullu, kun en jaksais mennä postilootalle itse katsomaan. Harmittaa sit jos onkin turha reissu. Kylmä ja kaikkee...

Back